DarkStarr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg har opplevd flere ganger at pcen uten grunn restarter seg, hva er det som er galt?(se specs for maskinvare) lurer litt paa PSU fordi jeg saa testen til NorthQ 400W, den yter jo bare 325W eller no...trenger svar kjappest mulig! engelsk tastatur!! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg har opplevd flere ganger at pcen uten grunn restarter seg, hva er det som er galt?(se specs for maskinvare)lurer litt paa PSU fordi jeg saa testen til NorthQ 400W, den yter jo bare 325W eller no...trenger svar kjappest mulig! engelsk tastatur!! Når jeg ser specen din tror jeg 325 watt er litt lite til å drive pc'en din stablil. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 lufting?? er pcn din "innestengt"? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jeg har 2 vifter foran som blaaser inn og 2 vifter bak som blaaser ut saa jeg tror den faar nok luft, cpuen er ikke spesielt varm heller. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det kan selvfølgelig være strømforskyningen. Det kan jo være hva som helst, men siden du har postet her formoder jeg at du mener det gjelder noe i retning strømforskyningen. :-\ Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hehe den PSU ska kjør din maskin stabilt. Den er defekt, bare å kjøp ny PSU. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 tja tror den funker bra, jeg fikk den av en kamerat som har brukt den ca. halvt aar og han hadde ikke gitt meg no vis det hadde vaert defekt men jeg lurer litt paa om det kan vaere RAMen. en kamerat hadde samme problem med sin twinMOS 512 mb Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis den yter 325 w er den jo defekt, skal jo yte 400 w. Ram er ofte skyldig når pcen restarter plutselig ja, prøv www.memtest86.com Dette DOS baserte programmet finner feil i rammen din hvis du har det. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 PSU er yter nesten alldri det det står at de skal yte, de yter nesten alltid litt mer eller litt mindre (i hans tilfelle mindre) jeg tror ikke strømforsyninga er gåen, NorthQ er stabilt og bra sånn sett. jeg tror egentlig problemet er gåen RAM siden jeg hadde kliss lik RAM som var defekt sjøl (jeg er ikke sikker men jeg kan tenke meg det) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hvis du er i tvil om psuen er dau, så får du ta å måle litt... sjekk spenninga på de forskjellige spenningskursene.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 speningene står akkurat som de skal så nå mistenker jeg RAMen Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 har hatt samme feil sjøl(nesten) fikk en BSOD, så reboota maskin' igjen for så få BSOD igjen osv. osv. osv. problemet mitt var defekt RAM OG PSU kjørte systemet mitt på en 300W psu stund som funka bedre enn en 420W (defekt), du kan prøve en annen type RAM og en annen PSU hvis du har muligheten Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ok, prøv å kjøre memtest 86 en natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå