Robanjo Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 !GOD JOL! Jeg har en MS IntelliMouse Explorer. 1. De to Thumb knappene på siden fungerer ikke, skjønner ikke hvordan det har skjedd. 2. Markørenn rister fram og tilbake hele tiden. Ufattelig irriterende. Noen vet som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 oppdatere driver? Sjekk www.microsoft.com Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har en stor musematte sak, det har jo alltid funka. Men nå plutselig så blei den sånn. Driver-oppdatering funker heller ikke. Noen andre supre svar? Noe annet som kan påvirke noe greier? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har en stor musematte sak, det har jo alltid funka. Men nå plutselig så blei den sånn. Driver-oppdatering funker heller ikke. Noen andre supre svar? Noe annet som kan påvirke noe greier? Har du noe støv under laseren? Blås rent. Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jaja, prøvd det, men neida Andre? hehe Kanskje den begynner å skjelve siden den er noen år Endret 28. desember 2004 av Robanjo Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Haha Fant det ut. Jeg har tegnebrett, pennen lå på kanten. Blåst da vettu Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Haha Fant det ut. Jeg har tegnebrett, pennen lå på kanten. Blåst da vettu :!: Fint at du fant det ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå