Jallaman Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Noen som i det hele tatt tenker over sitt power? Hvis denne skal være bra bruker den sikkert endel strøm, og det er ikke alt for mange som over 300Watts power.. jeg veit ikke om hvor mye trøm den vil kreve fordi jeg ikke orker å lese så mye :smile: Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Kor mykje straum/effekt PC'n din vil kreva? Det kjem jo heilt ann på kva du har i den.. antall CD-Rom/CD-brennere/DVD-Rom, antall harddiskar, skjermkort, lydkort++ Prosessor (og om den er overklokka eller ikkje) Veit ikkje om det var det du spurte om, men.. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 09:23, Jallaman skrev:Noen som i det hele tatt tenker over sitt power?Hvis denne skal være bra bruker den sikkert endel strøm, og det er ikke alt for mange som over 300Watts power.. jeg veit ikke om hvor mye trøm den vil kreve fordi jeg ikke orker å lese så mye :smile: Skikkelig interessant innlegg Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Tenke du nå på Power Cupply Unit? Den beryktede cupplyen... Vel... er ikke helt sikker på hva du sikter til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå