Gå til innhold

Dritkjipt med 18 år på HL2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forståelse for aldersgrenser på spill. Selv om sammenhengen ikke er bevist vitenskapelig enda har man jo eksempler fra f.eks frankrike hvor en som hadde spilt ff litt for lenge sabla ned familien med et samuraisverd etc. Jeg er ihvertfall ikke keen på å bli hijacka av en fjortiss som har spilt for mye gta 3, og velger å la tvilen komme aldersgrenser til gode.

 

Er du under 18 er det jo selvfølgelig synd trist leit, men når det nå en gang er grenser er det bare å følge de.

Endret av Coaxmetal
Lenke til kommentar
Jeg lurte moren til en venn til å tro at folka mine syntest det var greit at hun kjøpte det til meg.

 

Veldig kjedelig når HL2 ikke funka da.

Det var en forbannelse fordi du var så ondskapsfull og lurte moren til kameraten din. :p

det har seg slik at HL2 har "Lure-foreldra-til-kameraten-din-sperre" ... :roll:

Lenke til kommentar

Hahaha, dere er jo en gjeng med gutter i beste kvise alder..

 

Skal ikke være lett å være ung å ha foreldre som vil vite alt du gjør foran pc`en.

 

Glad mine foreldre aldri var slik, det er ikke spill, filmer, m.m som gjør at disse galne folka dreper andre.. Hva f**n skjedde med gal, pshyco, mentalt forstyrret. Hvis du pokker ikke tåler litt røde pixler, nei da bør du f**n holde deg borte fra slike ting.

 

Like teit som at jeg må sensurere "stygge" ord. Er jo helt på jorde, tåler du ikke litt harde ord,bilder, tekster, filmer, spill.. Da må du selv holde deg borte fra det.

 

Men til dere som vil ha det men får ikke lov av foreldre eller er redde for å gå i butikken. Spør noen som ser litt "voksne" ut til å kjøpe det, og gjem etuiet for foreldrene dine. Men det dummeste dere kan gjøre når dere er i butikken er å spør noe som helst om spillet, alderen.. Bare finn det/spør etter det og kjøp det. Spør dem etter alderen så sier du bare 18. Spør dem etter legimitasjon så sier du bare "nei det har jeg ikke". Hvis du ikke får kjøpe så går du bare en annen plass.

 

Men jeg har aldri opplev i min levetid at noen har spurt meg om hvor gammel jeg er når jeg har kjøpt spill. Husk, di fleste bryr seg 0 om hvor gammel du er, di skal bare selge varen sin!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...