dizzy85 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vet ikke om dette er rette forumet, men får nå prøve. Jeg vet ikke om jeg blir å invistere i en mp3-spiller eller en lommeradio. Noen som vet hvordan PHILIPS DA1000 er, om den er bra? Jeg har mest lyst på en mp3-spiller med lagringsplass og dab/fm-radio, men det er vel ikke kommet enda? Noen anbefalinger av lommeradioer generelt? Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg vil anbefale en Nokia 6230.. Gikk rundt i samme tanker om å kjøpe en MP3spiller med FM radio. (det finnes) HIFI-klubben har og de fleste som selger forbruker elektronikk.. koster litt over tusenlappen. Fant et tilbud på Nokia 6230 for ca 700 kr m/12 netcom abb. Dro på Lefdal og kjøpte en N6230+Musicstand til 1195,- Bruker mobilen som mobil, mp3spiller/radio og klokkeradio.. Lenke til kommentar
dizzy85 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg vil anbefale en Nokia 6230..Gikk rundt i samme tanker om å kjøpe en MP3spiller med FM radio. (det finnes) HIFI-klubben har og de fleste som selger forbruker elektronikk.. koster litt over tusenlappen. Fant et tilbud på Nokia 6230 for ca 700 kr m/12 netcom abb. Dro på Lefdal og kjøpte en N6230+Musicstand til 1195,- Bruker mobilen som mobil, mp3spiller/radio og klokkeradio.. Er det bra mottak på radioen, altså god dekning? Tror jeg er mer ute etter en harddisk bastert mp3-spiller eller en radio med både dab og fm radio. Likevel takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå