doomedbroke Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei, jeg reinstallerte etter hovedkort og vga oppgradering, installerte xp på hd nr.2 , trodde det ville bli lett å finne igjen mine gamle mailer i Outlook og Outlook Ekspress, jeg har utforsket i lang tid nå men er visst litt for grønn. Har noen tips til hvor jeg evt. kan finne disse igjen? Lovet kona at jeg ikke skulle slette noe..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tror de vil legges seg her: C:\Documents and Settings\"DITT BRUKERNAVN"\Local Settings\Application Data\Identities\{4B0E8CD1-B92A-4F84-82FA-7A551C7DD6D3}\Microsoft\Outlook Express (Dersom du har Windows installert på et annet sted enn på C: så er det bare å erstatte den med en annen partisjonsbokstav..) Bruker ikke Outlook Express selv, men programmet påstår iallefall at de skal ligger der Lenke til kommentar
Cruiser Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Outlookfilene har filendingen .pst . Søk etter denne typen filer. Den kalles som standard: Outlook.pst . Plasseringen tror jeg normalt er under windows rotkatalogen, men denne kan være plassert hvor som helst av brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå