Simon Aldra Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Når jeg prøver å sende SMS med SE T630, får jeg beskjeden "Sperret for sending av meldinger, lagret i usendte". Noen som har clue om hvorfor jeg ikke får sendt SMS? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har du kontantkort? Er det noe penger igjen da? Har hatt samme problem med SE T610, men etter et par restart av mobil og tatt ut sim-kort for litt fjerning av støv o.l så var problemet borte. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Har du kontantkort? Er det noe penger igjen da? Har hatt samme problem med SE T610, men etter et par restart av mobil og tatt ut sim-kort for litt fjerning av støv o.l så var problemet borte. Jepp, har telenor Ring Kontakt, skal prøve, takker Edit: Kortet var tomt. Det såkalte nerd-syndromet, glemmer å sjekke det mest åpenbare. Ser bare når lyden forsvinner på maskinen. Leter gjennom alt som er mulig av software-relaterte problemer, prøver alt av hurtigtaster osv osv. Så kobler jeg til kabelen Endret 28. desember 2004 av Nomix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå