Gå til innhold

Moderatorer retter opp i oss men ikke dem selv.

Anbefalte innlegg

hei, jeg har selv blitt rettet opp i signaturen min for og ha 5 linjer der, men har dere sett psilocybe han har jo 5 linjer i signatur..tenkte det var brukernes tid til og og si ifra at en moderator har 5 linjer i signatur. det er vel de samme reglene som teller for alle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (kilogram @ 28/12/2004 : 16:38)
Korrekt. Flyttes.

Psilocybe sin signatur er 4 linjer på min skjerm. På større skjermar er den nok 3 linjer. Dersom du har ein svært liten skjerm, vil den første linje wrappe, og det vil sjå ut om om det er fleire linjer.

Jeg har 19" og her er den 5 linjer.

Lenke til kommentar

Tok enda en liten sjekk. I amobilskinnen er psilocybe signatur på hele 7 linjer. Mens i Hardware skinnen er den på 2 linjer (bruker 1600x1200 akkurat nå). Ærlig talt, slik reglen er nå så har den ingen funksjon i det heltatt. Kan noen vennligst forklare meg NÅR en signatur er for lang?

Edit: forslag jeg håper forumstyret tar litt seriøst denne gangen (har nemlig foreslått det før uten at det ble noen reaksjon): signaturer kan bare ha 3 linjerskifter (dette blir 4 linjer)

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Når folk skriver følgende:

Min PESE består av:

Et jællabra Chieftechk kabinett

ASUS fafa-2-VM med integrert nettverks kårt

Celeron [email protected] <- OMGLOL!

256MB PC2100 RAM

40GB hard disk (westarn digital)

4,3GB hard disk (seagate)

nVidia Geforse FX-2008k Jumbo-edisjon med 256MB ram og 14 pipelines

Logiteck Internet navigator tastatuR!

Logiteck MC310 mus!! <- verdens beste

Labteck 2.1 høyttaler sett (med subwoofar)

Mustek Tv kort.

..så kommer det innunder denne regelen. Har man en signatur som blir "word wrappet" fordi folk sitter på skjermer med lav oppløsning eller en skin hvor innlegg og signatur har 400 pixels i bredden å boltre seg på, er det ikke så mye å henge seg opp i.

Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 30/12/2004 : 16:36)
Har man en signatur som blir "word wrappet" fordi folk sitter på skjermer med lav oppløsning eller en skin hvor innlegg og signatur har 400 pixels i bredden å boltre seg på, er det ikke så mye å henge seg opp i.

Hvorfor er det ikke det? Skal de amobilskinsbrukende brukerene lide ved å måtte gå på en "normal" skjerm og et "riktig" skin for å se om signaturen deres er lovlig?

Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 30/12/2004 : 16:36)
Når folk skriver følgende:

Min PESE består av:
*langt eksempel sigg*

..så kommer det innunder denne regelen. Har man en signatur som blir "word wrappet" fordi folk sitter på skjermer med lav oppløsning eller en skin hvor innlegg og signatur har 400 pixels i bredden å boltre seg på, er det ikke så mye å henge seg opp i.

Betyr det dermed at jeg kan lage en signatur på en svært lang linje, bruke orginalskinen og 3200x1200, og skylde på at det bare er en linje hos meg? Jeg har min tvil, og det er det jeg vil frem til. HVOR går grensen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...