Zeph Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Eg har ein PS2, ein TV og eit 2.1 anlegg som eg vil koble til TVen. Har 2 valg. 1: Koble anlegget rett på PS2 2: Koble PS2 til TV og anlegget på Phones-utgangen til TVen. Det er ein Panasonic 100Hz 32" flat TV. Vil det bli forskjell på lydkvaliteten mellom dei 2 oppsetta? Det er eit jalla-anlegg, men eg vil ha sub-wooferen til eg skal sjå lotr: rotk ee. Det er ein vanleg jack-plugg på anlegget. Så om eg skal koble rett til PS2en så må eg ned og kjøpe ein overgang frå jack til composite Endret 28. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Om det er forskjell er jo lett å finne ut selv, bare koble opp de ulike alternativene og hør. Hodetelefonutgangen på de fleste TV-apparat er av laber kvalitet, så jeg vil tro det første alternative vil gi best lyd. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dessuten gir vel flere overganger/koblinger større tap av lyd. Så jo færre du kan få, jo bedre er det. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 men kobler du gjennom tv'n så får du jo tv lyd når du ser på tv uten og koble om da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå