Kurt P Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Heisann.. Jeg har Lord of the Rings - The Two Towers på på DVD . Men har lyst til å ha den på pcn også. Men det tar jo ganske mye plass som dere vet . Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan ta en DVD-rip av De 2 DVDne med The Two Towers. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 dvd-rip? Vil du ha den inn på pc'n som et dvd-image (.iso) kan du bruke dvd-shrink. Tenker du på å konventere til xvid eller lignende vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 dvd-rip? Vil du ha den inn på pc'n som et dvd-image (.iso) kan du bruke dvd-shrink. Tenker du på å konventere til xvid eller lignende vet jeg ikke.. ja tenkte som divx eller xvid som gjør at filmen tar mye mindre plass.. 700 mb per cd som regel. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 dvd-rip? Vil du ha den inn på pc'n som et dvd-image (.iso) kan du bruke dvd-shrink. Tenker du på å konventere til xvid eller lignende vet jeg ikke.. han sier jo at dvden tar for stor plass når han legger den inn på pc'en altså vet han hvordan han skal legge den inn, men ikke hvordan han kan gjøre den om til divx/xvid Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Her finner du et program som gjør alt for deg, alternativt kan du bruke easy divx, men anbefaler førstnevnte. Da kan du velge om du vil ha filmen som divx eller xvid, samt om du vil ha med undertekster osv. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det ultimate rippe programmet er #1 DVD Ripper Jeg har brukt dette ganske lenge og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Det ultimate rippe programmet er #1 DVD Ripper Jeg har brukt dette ganske lenge og er meget fornøyd Okay .. Nå har jeg installert det, men når jeg skulle starte å rippe så fikk en feilmelding : Er det meninga jeg skal spille av filmen mens jeg ripper ?? Endret 28. desember 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Okay.. Nå trenger jeg VIRKELIG hjelp ! Når jeg starter rippinga så ripper den bare 2 sekvenser før hele filmen har startet ! Hvordan kan jeg få den til å starte å rippe SELVE filmen ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Okay.. Nå trenger jeg VIRKELIG hjelp ! Når jeg starter rippinga så ripper den bare 2 sekvenser før hele filmen har startet ! Hvordan kan jeg få den til å starte å rippe SELVE filmen ? Tipper du må starte opp ett dvd avspillingsprogram. Trenger ikke se filmen der, bare ta den på pause eller noe. Er fordi at rippe programet skal finne ut hva som er film og hva som er ekstra. Bruker du programet jeg linket til tidligere så slipper du tenke på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå