petterg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Skal ha et lite presentasjons stunt, og trenger 200 griller av denne typen: Noen som vet hvor man kan få tak i slike på denne tiden av året? De vi allerede har ble kjøpt på Europris i Mai. Endret 28. desember 2004 av petterg Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Europris plus?? Hovedlageret for europris.. Åpna for en mnd sia.. Har ALT + litt till som de hadde/har på europris.. Billiggere å faktisk.. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Europris plus? finner ikke noe telefon på dem. Har ringt importlageret til Europris, og de kunne tidligst skaffe i April. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ingen andre enn meg som lurer på hva han skal med 200 slike griller? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ingen andre enn meg som lurer på hva han skal med 200 slike griller? grille? Nei seriøst. hvorfor skaffer ikke du deg skikkelige griller da? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 200 faktisk, blir billig gett. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 200 griller av den typen kommer totalt på 59800 kr. petterg, hva i alle dager skal du med så mange griller?? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne tråden kan ikke ha noe seriøst grunnlag - eller? Kanskje du kan ta kontakt med produsenten? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 200 griller av den typen kommer totalt på 59800 kr. Dette blir et dyrt presentasjonsstunt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg stiller meg bak alle andre som lurer på HVA du skal med 200 griller som ligner på varmtvannstanker. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 hehe, hva gjør man ikke i reklamebransjen? Skal presentere Heinz grillsauser. Grill er et naturlig medium å bruke i forbindelse med grillsaus. Presentasjonen ble ganske tøff. Derfor antallet plutselig økte fra planlagte 10 til 200 etter å ha blitt vist for produktsjefer hos Haugen Gruppen (Skandinavisk importør av Heinz). Kostnaden av å skaffe dem er faktisk ganske liten i forhold til kostnaden med å forbrede hver av dem for presentasjonen. De 4 som er gjort i stand foreløpig tok en time hver med 2 mann. De lages i kina, og for å få kjøpt direkte derfra må man bestille en hel kontainer, og det blir litt mye, og tar (for?) lang tid å få lagd/sendt. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Europris plus? finner ikke noe telefon på dem.Har ringt importlageret til Europris, og de kunne tidligst skaffe i April. Ligger i samma by.. Nesten ssiden av hverandre og.. Bare at ved europris plus er det åpent salg.. Nesten halve prisen av det det er på resten av europris buttikkene.. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Legger du de ut på qxl.no etter at du er ferdig ? Lurer litt på om jeg skal gjøre et stunt jeg også... Brenne alle sokkene jeg fikk i julegave i år ... you just got punked Lenke til kommentar
petterg Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ligger i samma by.. Nesten ssiden av hverandre og.. Hvilken by? (og hvor i den byen?) Kanskje man må sette igang en værnet bedrift med å lage griller.... ingen flere forslag til hvor man kan få tak i slike? Aner ikke hva man skal gjøre med dem når de ikke lenger skal brukes. Kanskje sette dem for salg eller finne på en konkuranse og bruke dem som premier - bundlet pakke med grill og grillsaus. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Fredrikstad.. Seff:P Terie Høilis hjemmby.. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jeg finner 2 europris butikker i fredrikstad - ingen europris plus. Mulig å skaffe få tak i telefonnummer, evt adresse? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Europris Plus er på Rolvsøy. I nærheten av Steen og Strøm Østfoldhallen. Ca 1 mil fra Fredrikstad. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vet ikke om dette er riktig.. Men tror det.. Butikksjef Lars Laabak Adresse Dikeveien 42 1661 Rolvsøy Telefon 69 35 24 20 Telefax 69 35 24 21 Lenke til kommentar
petterg Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Åja, så det er samme kontaktinfo som for den vanlige europris butikken... de har ikke. Beste rådet de kom med var å ringe rundt til alle europrisbutikkene og håpen at noen hadde et par stykk stående og forsøke å skrape sammen på den måten. Virker tvilsomt at det har noe for seg etter det de sa på importlageret. Lurer på hvor mye en hel kontainer ville kostet.... og hvor mange det er der. Hadde sikkert hatt mulighet til å tjene inn noe av ekstrakostnadene ved å selge overskuddslageret billig.... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Er i ferd med å gi opp dette. Det tidligste noen har sagt de kan levere har vært i Mars. Det er for seint. Må ha dem senest i slutten av Januar for å kunne gjennomføre prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå