Gå til innhold

Nytt skjermkort, hvilket?

mhw357

Anbefalte innlegg

Hei,

en gang for lenge lenge siden var mitt NVIDIA GeForce3 Ti 200 et konge kort. :yes:

Nå er det et kort som det bare blir grøt av på Need for Speed Underground 2. :cry:

Jeg skal ha nytt, jeg er ingen spiller men jeg spiller i ny og ne.

Helst ikke så veldig dyrt, men er åpen for alle forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vurdere et Sapphire Radeon 9600 Pro Advantage. Det koster under 1000,- kr, og skal gi deg tilfredsstillende ytelse i NFSU2, i oppløsning 800x600. For 1200,- kr så får du Radeon 9600XT, som er enda bedre.

Dersom du er villig til å legge ut ca. 2000,- kr, så anbefaler jeg et 6800LE. Et annet bra valg er 9800 Pro, det får du kjøpt nå for 1800,- kr. Med et av disse to sistnevnte, så slipper du å kjøpe nytt skjermkort på noen år.

Lenke til kommentar

I henhold til hva majoriteten her inne tipser når det kommer til skjermkort som gir mye for pengene er det to navn som gjentar seg tutt og ofte; 6800 LE og 6600 GT. Førstnevnte kan visstnok softmoddes til å yte omtrent likt med sine adskillig dyrere eldre brødre, men om du ikke får softmoddet kortet vil 6600 GT yte bedre. Begge ligger på rundt 2000 kr i pris..

Lenke til kommentar

Hvis du ikke skal bruke så veldig mye på et skjermkort er 6600GT er veldig godt valg. Det gruser 6800LE og fåes for en billig penge. 6600GT kan du nå få hos psdata til 1500kr. Det er på denne ukens tilbud. Vet ikke helt hvordan Aopen sine kort er men det har jo samme brikke som de andre kortene. hvis ikke kan du jo gå får XFX som Komplett har. Det er et meget godt kort. Btw, 6600GT er mye bedre enn 9800pro og prisen er ca den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...