johanyg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei, (dette er forøvrig ikke et overklokkingsspm) Jeg har et MSI K7D dual hovedkort og to AMD 2400+ MP prosessorer. Jeg bruker kjølerene som følger med men prosessorene blir så utrolig varme (60 grader++). Jeg vil bytte ut kjølerene med noe "barskt", men problemet er at det er snaut med plass på hovedkortet til svære ting. Er det noen kjølere som kan anbefales som kan få plass på HK ? Jeg har testet 2 forskjellige kjølere men de er for svære... Alle svar mottas med glede Mvh, Johan Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 et par sånne her tar bare plass utover i høyden, ikke bredd eller noe sånt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTTOWERA Lenke til kommentar
johanyg Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hei, Er dette _gode_ kjølere - eller er dette "gjennomsnittlig" ? Mvh, Johan Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 det kan du velge sjøl, kjøleren selges uten vifter så du kan bestemme sjøl ut ifra hvor mye kjøling, støy osv. du vil ha Lenke til kommentar
johanyg Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takker! Da har jeg bestilt to stykker med vifter :-) Får satse på at cpu'ene blir gode og kalde! Mvh, Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå