enurweb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Heysann! Jeg kjøpte en brukt HP nx9030 i går til noe jeg tror var en veldig ok pris. Jeg ser den koster 12 000 ny på komplett mens jeg da betalte 4800 for den brukt. PC-en er bare 11 måneder gammel den jeg kjøpte og er nesten ubrukt Det jeg lurer på siden jeg nesten ikke finner noen tester på denne maskinen er om noen har noen erfaringer med den? 4800 kr var vel et bra kjøp eller? Den eneste testen jeg fant på denne maskinen var jo TV2 som hadde testet men på den testen fikk den jumbo plass Jeg synes hvert fall at at den ser grei ut på papiret og lurer på som sagt om noen har erfaringer? Maskinen skal forøvrig brukes til en del Linux testing, surfing og kanskje noen spill som ikke krever all verdens Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Fikk du den levert? Eller du har betalt på forskudd? Den kan ikke være 11 mnd gammelt, pga d e modell fra sommeren 2004... Endret 28. desember 2004 av viking_s Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Litt er forskudds betalt og litt skal betales etter den er ankommet. Den ble da visst kjøpt i januar 2004 men Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Welcome to club! Trekk pengene tilbake med engang! Alt dette var diskuter i tråden: "Kjøpt på FINN - ....." sjekk denne... Endret 28. desember 2004 av viking_s Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hum ser skummelt ut.. Åssen pokker kan man avbryte betaling da??? Pokker! Jeg betalte 01:00 ca i natt... altså snart 24 timer siden Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Aldri forskuddsbetal, postoppkrav er mye bedre for begge parter. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 eller bare motes Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg bruker alltid forskudd....synes det er veldig ok jeg. Men tydeligvis kan ikke alle stoles på da. Jeg har handla på nett i vel 6 år og aldri blitt lurt før og er heller ikke typen som lett lar seg lure. Men men, det måtte vel skje før eller siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå