plaga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei har prøvd forgjeves å få til dette her nå... noen som kan hjelpe meg??? jeg får explorer til å funke, jeg får msn til å virke... alt virker normalt... helt til jeg prøver å komme inn i steam (cs hl2 etc... ) og dc++.. ingen ting virker der.. står bare at jeg ikke er logga på internett.. noe jeg er siden jeg kommer på explorer.... jeg har 1024\256 telenor adsl jeg har skrudd av alt av firewall å ikke har jeg router... lagt inn XP på nytt til å med.. rimlig forbanna blei jeg da når jeg så ikke det funka!!! på forhånd takk Mvh kim hansen Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg hadde det samme problem, det kan være at Telenor har stengt alt form for service gjennom, Irc,steam,dc+++. Jeg tok en telefon til telenor og dem fikset det. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm, det virker utrolig frekt av Telenor. Om jeg først hadde betalt for en linje, ville jeg jo at alle tjenester skulle vært åpne. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Grunnen til den stengte det hos meg, var at jeg hadde et slags spyware på pcen. Og dem mistenkte meg for og spre den. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sjekk her! Hadde akkurat samme problemet! PS: Les hele tråden Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har selv et lignende problem. Starter jeg spill, så detter internett ut med en gang. Må vente endel minutter før nettet er oppe. Hjelper ikke restrte maskinen heller. Men hos meg er det nok noe relatert til programvare eller ruteren Lenke til kommentar
plaga Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 bare å takke får alt ringer Telenor med en gang.. kremt sry mener selfølgelig teleNor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå