Cowboystrekk Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dama mi har begynt prate om å kjøpe seg bærbar og vist meg diverse tilbud fra elkjøp og lignende, etter å ha lest endel på forumet foreslo jeg at jeg heller kunne sette opp en bærbar til henne fra netshop (siden hun skal spille f.eks sims 2 så vil jeg styre henne unna bærbare med delt gfx-minne som en så ofte får fra elkjøp, ekspert etc.) Men hva er egentlig forskjellen mellom ALS og G-modellene til netshop? Ser de har likt skjermkort (til forskjell fra GLS) men ulik pris, ser kabinettet er noe ulikt, men er det andre forskjeller? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 forskjellen ser du her bedre: 1557G 1557A G har "jallapanelet" og scrollbutton nederst og ett bedre utseende synes jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er flere forskjeller: G har en GPU med 0,11 mikron og 128MB A har en GPU med 0,13 mikron og 64MB Begge GPU'ene har 4 pipelines og 128bit minnebuss GPU og minne på A og G er vist også klokket litt forskjellig. Jeg tror GPU'en på A er klokket høyere mens minnet på G er kokket høyere. Grafikkløsningen til G bruker vist også mindre strøm enn den på A. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er flere forskjeller:G har en GPU med 0,11 mikron og 128MB A har en GPU med 0,13 mikron og 64MB Begge GPU'ene har 4 pipelines og 128bit minnebuss GPU og minne på A og G er vist også klokket litt forskjellig. Jeg tror GPU'en på A er klokket høyere mens minnet på G er kokket høyere. Grafikkløsningen til G bruker vist også mindre strøm enn den på A. G og A har samme skjermkortet i utgangspunktet.. GLS har 128mb 9700 gpu som standard.. men det er definitivt ikke verdt pengene. det finnes vel ca. 3 tråder bare pga skjermkortene på disse 1557 modellene nå på bærbare forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå