auditman Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg vurderer å kjøpe et nytt kompakt digitalkamera, og trenger noen tips om gode kjøp. Fra før av har jeg en Canon speilrefleks, (ikke digitalt) og et fujifilm 2600 zoom, 2,0 mp. (som i godt lys tar svært gode bilder) Jeg stiller følgende krav: - At kameraet tar meget gode bilder ( i forhold til hva man kan forlange av et kompakt digitalkamera. - At det er lite og hendig. (de fleste kamera i dag oppfyller vel dette kravet) - At det er solid bygget og tåler en støyt. - Tar gode nærbilder, og har manuelle innstillinger i tillegg til automatiske. - Har en god zoom. - Helst fra 4 mp og oppover. - Pris spiller ingen rolle. Har prøvd å søke litt både her på forumet, og ellers, men synes ikke å finne det jeg jakter på. Lenke til kommentar
auditman Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Min fotobutikk anbefaler meg å satse på Sony Cybershot DSC W1 som de kan selge med for drøyt 4000 inkludert en 256 mb minnebrikke og uorginal bæreveske. Høres det ut som en bra deal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå