Gå til innhold

Endre feilmeldinger om f.eks. uploading av avatar

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg forsøkte å uploade avatar i dag, og da fikk jeg følgende melding:

Du har ikke tillatelse til å laste opp avatar eller personlig bilde.

Jaha tenkte jeg.

Så kom jeg plutselig på at filen var i bmp-format, og dette var jo selvfølgelig grunnen til at jeg ikke kunne laste opp.

Mitt forslag er da at dere kan endre feilmeldingen til f. eks. "Du kan kun laste opp filer av følgende formater: gif .jpeg .jpg .png".

Har også irritert meg over et par andre feilmeldinger som er nærmest intetsigende, men husker de ikke i farten.

Ps: Er ikke sikker på om dette er det rette stedet å poste, men det var det som passet mest. Synes jeg da. :p Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Me går snart over til en ny versjon av diskusjonsforumet, og då blir alt oversatt frå engelsk på nytt.

"Snart" betyr i dette tilfellet når me er klar. Me har hatt litt problemer med forumserverene, og oppgraderingen har blitt utsatt til me er heilt sikker på at me har ein forumserver som er stabil. Og ja, det er jo ein sånn ferie no... :)

Lenke til kommentar

Fint. :)

Er det bare meg, eller er det problemer med uploadingen av avatar nå?

Uansett hva jeg laster opp så kommer bare den gamle avateren...

Og nå nettopp ble jeg bedt om å kontakte en administrator for hjelp, fordi uploadingen mislyktes. :hmm:

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 29/12/2004 : 13:52)
Fint. :)

Er det bare meg, eller er det problemer med uploadingen av avatar nå?
Uansett hva jeg laster opp så kommer bare den gamle avateren...
Og nå nettopp ble jeg bedt om å kontakte en administrator for hjelp, fordi uploadingen mislyktes.  :hmm:

Sjekk denne tråden.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...