mobpedersen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei. Jeg kjøpte pcen min for 2 år siden. Med et radeon 96 pro og et MSI KT6V hovedkort. Noen uker før jul, begynte alt på skjermen å bli utydelig, og til slutt gikk hele pcen i vrang med svart-skjerm. Jeg trodde da at det var en feil med skjermkortet, og sendte det tilbake. Jeg fikk da et helt nytt kort tilbake, og da var alt som det skulle være. Helt til nå, når akkurat det samme skjer om igjen. Skjermen blir utydeligere og til slutt kommer svart-skjermen opp og pcen låser seg. Er det noen som vet hva dette kan være ? Om det er hovedkortet, skjermkortet eller rett å slett bare skjermen ? takker for all hjelp Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hmm, kanskje det kan være ein gammal harddisk som gjer systemet ustabilt. Eller at det er for varmt inne i kabinettet. Lenke til kommentar
fLR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dårlig strømforsyning muligens? Du har vel ikke tilfeldigvis Q-tec? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan være skjermen.. har du brukt mye powerstrip? Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 heh, fikk svaret fra psdata selv. Ringte nedover i går, og der forklarte de at hovedkortet og skjermkortet passet ikke ilag. Rart, men men. Bra de ikke oppdaget det når de sendte hovedkortet nordover da ;P Men jeg får jo da et bedre skjermkort sendt oppover, så jeg er vel fornøyd. Btw, skyldes ikke at det er varmt i kabinettet, har en temp lavere enn svalbard.... ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå