FJERNET111 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) "MX" er ikke et tradermark såvidt jeg vet, men det er det tydligvis på bildet hentet fra ebay. Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse edit: hentet fra Logitech sine produktsider Endret 30. desember 2004 av SBS Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Skal ha meg en ny mus tenker jeg (Har mx500 nå). Håper disse ryktene stemmer så blir det ny mus for meg til nyåret Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Logitech bør vurdere å skifte design på musene deres snart. Ikke at det er dårlig, men de har allerede 3 -4 mus med lik form. Enig med deg her. Designet er etter min mening meget bra allerede, men noen små forbedringer kan man alltids gjøre. Men hvor blir det av Microsofts motkandidat til MX510 og Razor Diamondback? eh inteli 4.0 ? aldri hørt om den eller ? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Logitech bør vurdere å skifte design på musene deres snart. Ikke at det er dårlig, men de har allerede 3 -4 mus med lik form. Enig med deg her. Designet er etter min mening meget bra allerede, men noen små forbedringer kan man alltids gjøre. Men hvor blir det av Microsofts motkandidat til MX510 og Razor Diamondback? eh inteli 4.0 ? aldri hørt om den eller ? Synes nå att Razor er i en klasse for seg selv når det gjelder mus, mx5** og microsoft 4,0 er vel i en klasse , men viss desse ryktene er sanne så har razor fått en konkurent. (mine meninger) mhv Erik_s Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Logitech bør vurdere å skifte design på musene deres snart. Ikke at det er dårlig, men de har allerede 3 -4 mus med lik form. Enig med deg her. Designet er etter min mening meget bra allerede, men noen små forbedringer kan man alltids gjøre. Men hvor blir det av Microsofts motkandidat til MX510 og Razor Diamondback? eh inteli 4.0 ? aldri hørt om den eller ? Synes nå att Razor er i en klasse for seg selv når det gjelder mus, mx5** og microsoft 4,0 er vel i en klasse , men viss desse ryktene er sanne så har razor fått en konkurent. (mine meninger) mhv Erik_s Når det gjelder ytelsen, vil den konkurere med Raxor ja. De restende MX5** forsvinner nok fort bort, da denne ser ut til å ha samme form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå