RBW Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Logitech med 1600 dpi? Ryktene om en ny "supermus" fra Logitech florerer nå på nettet. Ryktene er som vanlig høyst uoffisielle. Les artikkelen her Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hm, kan denne slå Razer da montro? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hm, kan denne slå Razer da montro? Ikke utenkelig det, synes de skal legge litt mer i design etterhvert da. Blir liksom ikke samme siklefaktor. På den annen side kan det jo hende den er fake (who knows), er jo bare å hamre litt på en MX500 med hammer og spiler og pshotshoppe litt med navnet på brosjyren.. (tviler litt på den er fake, men man må da være litt skeptisk..) Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne er nok uaktuell for meg siden jeg er venstrehendt. Ganske irriterende at de råeste musepekerne skal reseves for høyrehendte i grunn... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne er nok uaktuell for meg siden jeg er venstrehendt. Ganske irriterende at de råeste musepekerne skal reseves for høyrehendte i grunn... Det er da mange keivhendte som bruker høyrehanda på musa? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kanskje jeg skulle spandere på meg en slik en når den kommer (hvis den kommer) Har mx500 nå og jeg er helt fornøyd med fasongen på musen... Ville vært trist å skifte muse-design Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Så fort den kommer så tror nok jeg skal ha en. Virker som en god mus. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er jo typiskt at de kommer med en råere versjon nå. Har akkurat kjøpt MX510. Men for all del, den er jo krem den også. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 På den annen side kan det jo hende den er fake (who knows), er jo bare å hamre litt på en MX500 med hammer og spiler og pshotshoppe litt med navnet på brosjyren.. Det at det er ut som at den er bulka er faktikisk bare et lag under den gjennomsiktige overflaten, så den er glatt, med et design og farge som forandrer seg litt fra hvilken vinkel du ser den fra Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 stille ned til 400 dpi --- er det for å minske strømforbruk eller noe ? bruker virkelig en mus så mye energi ? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tror jeg holder meg til diamondbacken for øyeblikket. Forresten, du som var venstrehendt, kan du ikke kjøpe den? Den er helt symmetrisk og har en innstilling for venstrehendte Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne er nok uaktuell for meg siden jeg er venstrehendt. Ganske irriterende at de råeste musepekerne skal reseves for høyrehendte i grunn... Går det ikke å bruke høyrehanda til musa når man er venstrehendt (bare lurer, siden broren min gjør det, han er venstrehendt) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Litt trasig design. Det er alt for mye "gamingfaktor" over den musa. Jeg kunne mye heller tenkt meg mer mac-aktig-design. Drizt: Enig, selv om jeg er høyrehendt. Det bør være mulig å skifte deksel fra et høyrevridd til det venstrevridd. Evt. at musene kommer i to utgaver. Hmm.. Kanskje det er et foretningskonsept: Lage billige venstrevridde plast-deksler som folk kan skifte selv? Tror ikke det er så dyrt å få en plastprodusent til å trykke opp noen tusen eksemplarer, men salg kan selvfølgelig bli litt vanskeligere.. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne er nok uaktuell for meg siden jeg er venstrehendt. Ganske irriterende at de råeste musepekerne skal reseves for høyrehendte i grunn... Går det ikke å bruke høyrehanda til musa når man er venstrehendt (bare lurer, siden broren min gjør det, han er venstrehendt) Går jo selvsagt ann, blir det samme som om du skulle bruke venstrehånden på musa. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Denne kan blir bra, men holler meg for øyeblikket til min mx1000 mus.Håper den slår Razer da Endret 28. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Går jo selvsagt ann, blir det samme som om du skulle bruke venstrehånden på musa. Blir ikke helt det samme siden det er, som tidligere påpekt, mange venstrehendte som bruker musen i høyrehånden. Men for all del... skulle fint greid å skifte "musehånd" uten større problemer. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er jo mus rettet til gamere, men selv så tror jeg at musen også passer til andre ting. MX musene har jo utrolig mange funksjoner og knapper. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Logitech bør vurdere å skifte design på musene deres snart. Ikke at det er dårlig, men de har allerede 3 -4 mus med lik form. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ikke verst, ikke verst. Litt synd at jeg har en rimelig ny MX510... Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hva er egentlig poenget med å forandre dpièn på musa mens den er i bruk? kansje ett dumt spørsmål men... musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå