Remi-A Berg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har nylig overtatt en gammel HP Pavilion 7960 som en midlertidig maskin. Det er en 60GB maxtor harddisk i den orginalt, men jeg har en WD 80GB harddisk jeg også vil ha inn. Det er instalert WIN XP PRO på begge. har prøvd å kjørt med en av gangen, har også prøvd med begge samtidig, da med WIN me på den orginale. Maskinen nekter å ta i mot den "nye" hd, og jeg lurer da på om det kan være på grunn av gammel BIOS med støtte bare opp til 60 GB? Jag klarer ikke å finne ut hvilket hovedkort det er i denne maskinen, men jeg har forstått det slik at det er phoenix? bios. Er det noen som kan være behjelpelig med å finne ut hvilket hovedkort det er eventuelt hvor jeg kan laste ned en ny BIOS? Har trålet gjennom HP sine hjemmesider uten å bli spesielt klokere, har også prøvd google- søk uten de store resultatene. MVH Remi-A Berg Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan dette hjelpe deg ?? : Pavilion Samsung SW-208F 8x4x32 CD-RW WinXP-based Firmware Update Håper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå