henningst Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har et Creative GeForce 256 skjermkort med 32MB ram. I det siste har vifta på kortet begynt å lage veldig plagsomme lyder. Nå har jeg koblet av kontakten til vifta slik at den ikke går. Vil skjermkortet bli ødelagt uten vifta? Jeg bruker ikke maskinen til spill eller andre grafikk-krevende ting. [ Denne Melding var redigert av: henningst på 2002-06-07 02:03 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 henningst nei du kan gjøre de,men du kan og prøve å ha i litt symaskin olje i lageret på vifta,det har eg brukt på mitt GF2 ultra 64 kortet,er ikke lager støy lenger. Kjetil Lenke til kommentar
henningst Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 har tenkt på det, men hadde ikke noe egnet olje i nærheten. Koblet ut hele dritten intil videre.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 henningst du kan kjøpe oljen på biltema,oljen heter universalolje. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå