olindtve Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen fler enn meg som har erfart at d500 kræsjer ved bruk av GPRS? Både når jeg kobler til WAP og når jeg sender MMS, så får jeg ikke koblet til GPRS. Istedenfor slukkes lyset i skjermen, det går 5 sek, og så rebooter den. Og når den er på igjen da, finner den ikke dekning. Man må søke det inn manuelt, evt skru av og på igjen. Det er liksom litt bittert å ha sånne feil... Ihvertfall når den funket så fint for bare fire timer siden.... Leste VG på bussen til jobb idag, tre timer senere forsøkte jeg å sende en gratulerer-med-dagen-mms til min mor, og da var helvete løs,gitt... Noen som har noen tips? Har lastet inn oppsettene for både wap og mms på nytt, men det hjalp ikke...¨ Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
jic Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har ikke hatt problemer med at den restarter, men hatt problemer med at den er treig til tider. Pluss noen ganger så mister jeg dekning og får ikke ringt ut, men av en merklig grunn mota samtaler. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 lukter jeg software oppdatering? Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) ja, den utgaven elkjøp selger bærer endel tydelige preg av pre-launch, egentlig... Forventer at det foreligger en sw-update idet alle andre sjapper også får den inn... Men det er en konge telefon,da! Og utseendemessig pisser den på alt som har blitt laget! Menysystemet er også bra, bare savner mulighet for å bestemme visningsalternativer i telefonlisten... litt kjedelig å ikke kunne sortere etter fornavn uten å skrive fornavn og etternavn i samme felt... Det gjør synkingen med outlook litt mer innviklet enn nødvendig... skriveleif Endret 28. desember 2004 av olindtve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå