Serqevx Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 TV'er er da ikke så enorme. Hvis det går ann å gå to personer ved siden av hverandre i gangen burde det ikke være noe problem å få inn en stor TV. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) TV'er er da ikke så enorme. Hvis det går ann å gå to personer ved siden av hverandre i gangen burde det ikke være noe problem å få inn en stor TV. Det er nettopp det som ikke går :!: Gangen er utrolig liten, spesielt når man tenker på at man må svinge med en gang man går inn døren. Endret 1. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ta den ut av esken og sett den på høykant. No problemo. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, jeg overdramatiserer nok problemet litt. Men den er jo veldig tung da. Får få butikken til å bære den opp for meg, og flyttebyrå til å flytte den om jeg skal flytte en gang. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hmm... heller mer og mer mot CRT, men er fortsatt litt usikker på om jeg i det hele tatt får den opp trappa og inn i leiligheten... trang dør, trang gang, og en sving like etter man går inn døren. Skjermer er jo ikke bøyelige, som man vet. For min egen del er faktisk størrelse/vekt noe jeg vil legge stor vekt på ved neste TV kjøp. Min nåværende 32"(Sony Vega 2 år gammel) var latterlig stor og tung. TV'n veide 67kg(Det er faktisk vanvittig tungt, spesielt når man har en svær uhåndterlig klump slik som en Widescreen TV er) og esken var så stor at den nærmest kunne ha fungert som en litt liten Oslo-hybel! Hadde neppe klart å få inn TV'n i leiligheten uten bære hjelp. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, jeg overdramatiserer nok problemet litt. Men den er jo veldig tung da. Får få butikken til å bære den opp for meg, og flyttebyrå til å flytte den om jeg skal flytte en gang. Husker når jeg skulle få opp en 32" CRT i huset... en av dørene er ganske smale og det gikk på millimeteren! Mange CRT er mye dypere enn man tror, så hvis du skal ha CRT så mål opp på forhånd. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg begynner å helle litt mer mot plasma igjen grunnet størrelse og vekt. En nett 37" hadde gjort seg. Får se kvalitetsforskjellen i en butikk nå på nyåret, og ta en endelig avgjørelse da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå