tørrfisk Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har fått en usb kortbrenner og et hvitt kort, hvordan brenner jeg?? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kommer jo ann på hva du skal bruke det til. Alarm, parabol, annet....? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Parabol.. (VIASAT) Lenke til kommentar
Konge Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tenn ett bål ute i hagen Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Har fått en usb kortbrenner og et hvitt kort, hvordan brenner jeg?? du får ikke VIASAT på det kortet. det er nok ett M II kort som mange bruker til Conax det vil si Anal Digital. fin filer og forum som kan hjelpe deg på. -link fjernet- Husk det er lov og teste, men ikke bruke hvis ikke du har fast abb på de kanalene du tar inn da Endret 28. desember 2004 av Afseth Lenke til kommentar
duottar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Har fått en usb kortbrenner og et hvitt kort, hvordan brenner jeg?? du får ikke VIASAT på det kortet. det er nok ett M II kort som mange bruker til Conax det vil si Anal Digital. fin filer og forum som kan hjelpe deg på. -link fjernet- Husk det er lov og teste, men ikke bruke hvis ikke du har fast abb på de kanalene du tar inn da Man kan bruke det til viasat og. Men det er vel ikke mange kanaler han får inn med den.... Endret 28. desember 2004 av Afseth Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 huff, jeg mente Canal digital , har viasat Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er nå dette tillatt? Tviler sterkt. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg