Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei.

Eos 10 er et flott kamera. Jeg har hatt et siden 1990, og det har aldri sviktet meg. Det er ganske spesielt, siden det har strekkodeleser osv.

Bruktprisene på disse er ikke all verden lengre. Før digitale speilrefleks ble vanlig kunne du kanskje få opp mot 2000 for huset, men i dag tviler jeg på at du får mer enn halvparten for et så gammelt hus.

Min anbefaling er å ha det som en backup i tilfelle du må klare deg uten det nye en periode.

Å gå over til 20d vil bli som en ny verden. På mange måter vil du kjenne deg igjen, for de fleste kontrollene er like, men på andre områder har det skjedd mye. Gled deg.

Erik

Lenke til kommentar

Hehe, var ikke meningen med å slenge dritt... ser nå på datoen at det var en stund siden å derfor beklager jeg... Du trenger ikke ta sånn på vei, ta det med et smil... ;)

...Og en ting til, hva fikk deg til å tro at jeg mener jeg er så mye bedre enn alle andre? Det har jeg ikke nevnt med et ord!

Noen som har en formening om hva man må gi for en Canon eos 10 brukt i dag?

Endret av tomviktor
Lenke til kommentar
Hehe, var ikke meningen med å slenge dritt... ser nå på datoen at det var en stund siden å derfor beklager jeg... Du trenger ikke ta sånn på vei, ta det med et smil... ;)

...Og en ting til, hva fikk deg til å tro at jeg mener jeg er så mye bedre enn alle andre? Det har jeg ikke nevnt med et ord!

Jeg var nok litt oppfarende, men syntes innlegget var unødvendig. Alle kan gjøre feil (som jeg gjorde her), og det at du klagde på det etter jeg beklaget det, gjorde at jeg kom med kommentaren om at du mente du var så mye bedre enn andre. Du gjør nok feil du også ;)

Nok om det... no hard feelings

Lenke til kommentar

Jeg ville beholdt EOS 10 som backupkamera. Kjekt å ha hvis du f.eks. skal på ekspedisjon i polare strøk og det 4. batterisettet til EOS 20D går tomt...da kan du ta fram EOS 10 og fyre av enda en måned :) Mye penger får du uansett ikke for kameraet, jeg vil tro bruksverdien er større (med mindre du har begravd filmene dine for alltid)

Lenke til kommentar

Tror nok jeg kommer til å beholde kameraet. Er sinnsykt fornøyd med det.

Hvet noen av dere hvordan det er å få fremkalt bilmen bare til en CD eller filer på nettet? Bryr meg ikke om å få ut papirkopier før jeg har fått sett på bildnee og behandlet dem litt i photoshopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...