PrayingMantis Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Blir nok til uka. Søstern min har vært på juleferie med typen og jeg tror de kommer ikveld en gang. Får se om jeg får hentet det en dag jeg ikke skal jobbe Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 En nerds ordentlige løsning Di må man jo koble til PSU da Nettopp.. En ekte nerdeløsning Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Da var det tid for bilder Skal ta bilder imorgen i dagslys også, men greit i nattemørke også Bilde 1 - Bilde 2 - Bilde 3 - Bilde 4 Bilde 1 er tatt med blitz, bilde 2 uten, bilde 3 slang jeg bare med for å vise mitt geniale headset med oppheng og bilde 4 er tatt mot undersiden bak for å vise hvordan jeg gjorde det med ledninger og slikt. Slik jeg valgte og gjøre det er det beste JEG fikk til med akkurat det settet der men hovedsaken er at man ikke ser ledningene når man sitter i stolen. Det har jeg fått til i det minste. Kommentarer ? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Så greit ut det Fikk en følelse av at du kanskje hadde litt høyere forhåpninger enn resultatet ga deg Personlig så hjelper lyset meg veldig. Merker helt ærlig at jeg ikke blir så sliten i øynene nå lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå