valentino Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg lurer på hvordan man finner ut hvilken firmware man har på en Sony Ericsson K700i. Jeg vet at *#06# viser IMEI, og at *#0000# viser firmware på mange nokia telefoner, men jeg vil gjerne vite vilke koder som funker på k700i. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 på SE t630, t610 og t68i kan du i allefall gjøre det ved å trykke: høyre * venstre venstre * venstre * Lenke til kommentar
valentino Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Takk skal du ha. Det funket på denne modellen også. Jeg fant ut at jeg har Firmware versjon R2AA003. Har lest litt rundt på forumet og brukt google litt men klarer ikke å få oversikt over om det er nyere firmware ute til denne modellen. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) på SE t630, t610 og t68i kan du i allefall gjøre det ved å trykke: høyre * venstre venstre * venstre * Skjønte ikke det der helt jeg Endret 28. desember 2004 av makos Lenke til kommentar
valentino Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Før "joysticken" til høyre, trykk stjerne, før "jøysticken" til venstre 2 ganger... osv EDIT: Fikk vite hvilken firmware som er nyeste pr. dd. etter å ha sendt mail til sony-ericcson: Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Nyeste programvare for Sony Ericsson K700i er R2AE033. Vennligst kontakt din lokale forhandler for mer informasjon. Med vennlig hilsen /Elin Härnes Sony Ericsson Call Center Endret 29. desember 2004 av valentino Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her er grei oversikt oversikt over firmwareversjonene ; http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=66330 det ser ut til at R2AE033 er nyeste ja. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du får riktignok ikke oppdatert den selv via SEUS, da SE trakk den tilbake pga kommunikasjonsproblemer med pc. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 @aksjonist... forstår jeg det rett at du bruker det forumet for å bekrefte at den infoen jeg har fått fra sony ericsson support stemmer? Jeg vil tro at infoen fra supporten er raskere oppdatert enn det som står i diverse forum. @pologutt... greit nok det. Har uansett ikke den dockingstasjonen som trengs for å oppdatere hjemme. Mye lettere å gå på butikken å få det gjort gratis etter min mening. Lenke til kommentar
Reac2r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg oppdaterte nettopp min på nett. Versjon jeg fikk var R2L001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå