kjeLL// Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg har canal digital som isp.. lurte på om det var andre en meg som har problemer med å sende data? dette er ikke annet en fustrerende. det funker fint å laste ned store filer , men jeg kan drite i å surfe med den uthastigheten! snakk om att det er raskere å sende en fil med mobilen! andre med problemer? (pøvde å legge til et bilde å...trur jeg ikke funka..) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 så kos... 10 timer etter jeg sendte klage fiksa de linja... eller så fiksa den seg selv!.. uanssett spendene å vite om jeg var den eneste i norge som hadde dette problemet. varte ca fra kl 18.00 i går.. var ivertfall da jeg la merke til problemet Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hadde samme problem her i Singapore *ler*, men det fiksa seg i dag morges. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 vell nå kom problemet tilbake!.. blir vel til at jeg sitter med ræva linje i en uke igjen før de gjør noe!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå