anon12234 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) halla, er 17 år. 1.95 høy og veier ca 95 kilo. er ikke feit, ser ikke feit ut. men har såpass med fett at jeg ikke ser f.eks magemusklene helt tydelig. ønsker å gå ned kanske 5 kilo og få trent fram litt mere synlige muskler på armer og overkropp (mage og bryst). noen som har noe tips?. vill helst unngå kreatin..... . noen som har tips til et halvårs-treningsprogram?. er medlem på 3t trenings-studio...... krav: - ingen streng diett. sån mål opp 100gram ris og 10 gram olivenolje. det gidder jeg ikke. men å holde seg til vanlig og sunn kost ekke no problem. - det blir ikke trening hver dag. maks 4 dager i uka vil jeg tro. går travel skole i tilleg Endret 28. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ok, 4 dager i uka med vekt på isolasjon av hver muskelgruppe. Mandag: Bryst Øvelse: Benkpress: 8-12 reps x 5 Hantler - benk: 8-12 reps x 4 Flyes: 8-12 reps x 4 Kabler, crossover: 8-12 reps x 3 Situps: (evt) Onsdag: Biceps/Rygg Øvelse: Curl - EZ-stang: 8-12 reps x 4 Hantler: 8-12 reps x 4 Hantler- iso: 8-12 reps x 3 Nedtrekk: 8-12 reps x 4 Kroppsheving: (X) reps x 4 (avhenger av egen styrke og tyngde) mottrekk: 8-12 reps x 3 Situps: (evt) Fredag: Skuldre/Triceps Øvelse: Shrugs: 8-12 reps x 3 Sidehev: 8-12 reps x 4 Stående Roing: 8-12 reps x 4 Franskpress: 8-12 reps x 4 Pushdown: 8-12 reps x 3 Situps: (evt) Evt. Dag: Mix Øvelse: Benpress: 14-16 reps x 4 Utfall: 8-12 reps x 4 Benhev: (X) reps x 4 Pushups: (X) reps x 4 Situps: (evt) Ernæring: - tunfisk, kylling, soya, linser, fet fisk, ehm, nevnte jeg tunfisk? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 isolasjon Oppstramming ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 isolasjon Oppstramming ? Med å isolere muskelgruppene så mente jeg at man vektla EN eller TO spesielle muskelgrupper hver gang man trente. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 hva er: Flyes, mottrekk,Shrugs, Utfall?, resten ser greit ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Flyes: Du ligger (som regel) rett ut på en benk med en hantel i hver hånd. Så beveger du hendene fra klokka tolv, rett opp (samlet) ned til et punkt litt over benken. Mottrekk/sittende roing: Shrugs: Utfall: Bilder sier mer enn 1000 ord. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skift fra margarin til olivenolje ved all steking/baking, kutt ut alt fint brød, hold deg til grovbrødet, null smør på brødskivene, ingen brus/sukkerholdig drikk på hverdagene, hold deg unna all sjokolade (går greit med ei plate mørk kokesjokolade hver lørdag, men prøv å hold kakao-prosent over 50).. Og da har du iallefall begynt litt sunt. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Likte forkaringbildet på flyes jeg.. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 I form Trening Trim Ramset opp noen nyttige linker, tenker du får litt mer profesjonell hjelp der, En her på et "nerde" forum, hvor all treningen som foregår her er med fingrerne når dere/vi trykker på tastaturet, oi! for ikke å glemme når man klemmer på ketchup flasken for å få gjøre den gammle pizzaen fra i går litt mer smakfull. Men jeg er glad for å se at en av "nerdene" her, altså du, gjerne vil bryte ut av den vonde sirkelen med å ikke trene.... You go boy!!! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 tusen takk for super hjelp dere!. spesiellt LarsP!. over nyttår begynner jeg en lang og spennende reise ut i en verden av skole og trening Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 En her på et "nerde" forum, hvor all treningen som foregår her er med fingrerne når dere/vi trykker på tastaturet, oi! for ikke å glemme når man klemmer på ketchup flasken for å få gjøre den gammle pizzaen fra i går litt mer smakfull. EY! Frekkas! ^^ Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Er det ikke ganske vanskelig å gå ned i vekt å bli større samtidig? Letteste er å ta en ting om gangen. Dvs. kondisjonstrening først, så litt pumping. Endret 5. januar 2005 av lodott Lenke til kommentar
prozeed Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 noe jeg anbefaler deg da å starte med er denne: http://www.marinejeger.no/treningsprogram/...ningsdagbok.pdf har du motivasjon nokk så klarer du det! Stå på! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det ikke ganske vanskelig å gå ned i vekt å bli større samtidig? Letteste er å ta en ting om gangen. Dvs. kondisjonstrening først, så litt pumping. Evt. begge deler samtidig ? Hva med å jogge fra og til treningen ? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det ikke en direkte selvmotsigelese? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Er det ikke en direkte selvmotsigelese? Man kan da holde musklene og kondisen i form samtidig uten problemer. edit: hva mener du egentlig ? Endret 6. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er jo selvmotsigelse å bli større og samtidig gå ned i vekt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 okei, sorry, mente å få ned fettprosenten.... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 okei, sorry, mente å få ned fettprosenten.... Hva er da galt med å både jogge fra og til og pumpe på treningstudiot folkens ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 okei, sorry, mente å få ned fettprosenten.... Hva er da galt med å både jogge fra og til og pumpe på treningstudiot folkens ? Spørs hva målet ditt er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå