anon12234 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hei, vet at man trener forskjellige muskler etter hvor bredt man holder armene. når trener man mest bryst?. brede hender eller smale? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Man trener bryst ved et bredt grep. Dersom du tar f.eks på knokene med albuene inntill kroppen trener du nesten bare triceps. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er egentlig irrelevant, da armheveing er en ekstremt dårlig øvelse for bryst. Har du ikke tilgang på hantler eller benkpress, er litt foroverbøyd dips det beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 i mine øyne er armhevninger ikke godt for annet en å slippe at gymlæreren skal le av deg (erfaring )...det er ikke noe spess. god trening for bryst/rygg, med mindre du har på deg en tung sekk, etc... da, kansje Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 i mine øyne er armhevninger ikke godt for annet en å slippe at gymlæreren skal le av deg (erfaring )...det er ikke noe spess. god trening for bryst/rygg, med mindre du har på deg en tung sekk, etc... da, kansje Men pleier å få brukbare triceps hvis man gidder. Se på diverse marinejegere. De har noen heavy treningsøkter, med blant annet armhevninger, og jeg har enda tilgode å se en pinglete marinejeger. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvis du skal trene bryst bør du ikke ta push ups. jeg lover deg hvis du trener mange av dem får du etterhvert et sykt teit muskelforhold Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvis du skal trene bryst bør du ikke ta push ups.jeg lover deg hvis du trener mange av dem får du etterhvert et sykt teit muskelforhold Hvis man skal trene bryst bør man trene benk eller lignende. Armhavninger gir overarmer (baksiden og til del utsiden). Uansett bør du ikke bare trene en del av kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå