Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

helt syk fart fra upc. 10mb i sek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
artig at upc kan levere 10mb linjer via cabel modem. vil sikkert ikke koste mer en 3-400kr i mnd om ett par år.

teoretisk kan de levere 50mb\s. (husker ikke det nøyaktige tallet). Syntes det er flott at de deler ut mer enn en ip adresse, jeg får 3 iper :)

Synkront?

Jeg husker fra når jeg hadde UPC at de blå Terayon modemene ikke var laget for mer enn 8 Mb/s inn og 2 Mb/s ut.

Endret av Zoidman
Lenke til kommentar

Heftige saker! :dribble:

Har faktisk også opplevd at hastigheten har blitt boostet. Dette var før, med Terayon-modemet. Da kunne jeg en liten stund etter restart av modemet få 3-4 Mbit, mens linjen kun var på 1 Mbit :)

Hadde vært veldig interessant hvis UPC hadde valgt å legge seg på en linje hvor de konkurrerte i toppen! De burde jo strengt tatt ha kapasitet til det.

edit: Sitter på jobben, så jeg får ikke testet om hastigheten er høyere enn vanlig. Tester så for jeg kommer hjem :yes: Hvor i landet bor dere som opplever økte hastigheter?

Endret av Calm
Lenke til kommentar
10 mega bit, 1 megabyte :D men wow lixom. alt flyr ned på dc. i mens jeg skriver dette har jeg lastet ned en god del av en divx film.

har foreseten ikke sjekket upload hastigheten...sjekker.....100kb. ikke så værst.

Detpleier å skje sånn. Men som regel så funker ikke det du laster ned ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...