andesam Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 artig at upc kan levere 10mb linjer via cabel modem. vil sikkert ikke koste mer en 3-400kr i mnd om ett par år. teoretisk kan de levere 50mb\s. (husker ikke det nøyaktige tallet). Syntes det er flott at de deler ut mer enn en ip adresse, jeg får 3 iper Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) artig at upc kan levere 10mb linjer via cabel modem. vil sikkert ikke koste mer en 3-400kr i mnd om ett par år. teoretisk kan de levere 50mb\s. (husker ikke det nøyaktige tallet). Syntes det er flott at de deler ut mer enn en ip adresse, jeg får 3 iper Synkront? Jeg husker fra når jeg hadde UPC at de blå Terayon modemene ikke var laget for mer enn 8 Mb/s inn og 2 Mb/s ut. Endret 28. desember 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
Zephh Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Merket det samme og kjørte en test på dinside.no Håper hastigheten holder seg til samme pris som før... Lenke til kommentar
kenterlend Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Sikkert en test. Hørt rykter om 8mbit fra upc, men som sagt...rykter... ;o) Husker jeg hadde 640kbps upload den gangen da 768/256kbit var det raskeste produktet dems...i sverige opererer upc med 8mbit inn og 1mbit ut. http://www.upc.se/upc/consumer_Internet_prices.php Endret 29. desember 2004 av kenterlend Lenke til kommentar
Zephh Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Samme hastighet ned. Noen som har noe konkret info? Gratis oppgradering? Ser et tilbud på chello som heter ultra, men vet ikke pris? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Heftige saker! Har faktisk også opplevd at hastigheten har blitt boostet. Dette var før, med Terayon-modemet. Da kunne jeg en liten stund etter restart av modemet få 3-4 Mbit, mens linjen kun var på 1 Mbit Hadde vært veldig interessant hvis UPC hadde valgt å legge seg på en linje hvor de konkurrerte i toppen! De burde jo strengt tatt ha kapasitet til det. edit: Sitter på jobben, så jeg får ikke testet om hastigheten er høyere enn vanlig. Tester så for jeg kommer hjem Hvor i landet bor dere som opplever økte hastigheter? Endret 29. desember 2004 av Calm Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 10 Mb/s er da ingenting Det er bare å trykke ESC i loadinga av bildet, så får man frem det der. Det er en litt morsom detalj. :] Lenke til kommentar
artificial Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 da var morroa over. back to 60kb nedlastning. Lenke til kommentar
Zephh Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Fremdeles høy hastighet her... i Oslo... en test nå ga 5481kbit/s Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 10 mega bit, 1 megabyte men wow lixom. alt flyr ned på dc. i mens jeg skriver dette har jeg lastet ned en god del av en divx film. har foreseten ikke sjekket upload hastigheten...sjekker.....100kb. ikke så værst. Detpleier å skje sånn. Men som regel så funker ikke det du laster ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå