artificial Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kl 04.00 i natt økt ehastigheten fra normale 60kb i sek til å kunne laste ned med 1mb i sek. wow lixom... noen som har erfaring med dette. vil gjrene at det skal fortsett. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 er det 10mb/s(topic) eller 1mb/s(emne)? [skryte] har konstant 10 000/10 000 linje [/skryte] Lenke til kommentar
artificial Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 10 mega bit, 1 megabyte men wow lixom. alt flyr ned på dc. i mens jeg skriver dette har jeg lastet ned en god del av en divx film. har foreseten ikke sjekket upload hastigheten...sjekker.....100kb. ikke så værst. Lenke til kommentar
Gone Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Tvilsomt at det stemmer, kan være en software bug. btw, MagE, du mener 10240/10240? Endret 28. desember 2004 av Gone Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Software bug? Tviler selv paa at det kan ha vert en software bug (naa vet jeg ikke om du sikter til en SW bug hos bruker eller hus UPC da). Men hvis han i tilleg har lasta ned filmer saa det suser saa tviler jeg paa at det er noe bug i de tallene som vises. Anyway, sikkert er SW bug hos UPC eller noen som sjekker ut linjehastighetene hos UPC (kanskje en engineer som tester ut noe?) Frankie Singapore Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Funker filmene a? Har opplevd det samme jeg..men det er bare "fake-files". De fungerer ikke. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ofte så er det bare dc som bugger. Lasta ned i 100 mbit en gang, men alt som ble lastet ned var bare tull Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sjekk hastigheten med en hastighetsmåler. Surfometeret klarer vel å gi noe lunde nøyaktig resultat. ITavisen sitt speedometer fungerer greit til de som ikke har "super-raskt", men for de som sitter på 1 -2 mbit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Mange "falske" filer på dc... du kan laste med 100mb og finne ut at "filmen" du har lasta ned bare er generert av din egen datamaskin som faker nedlasting... DVS: null film på deg og du tror du har fått sinnsyk linje.... Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dette fenomenet skyldes vel gjerne at det du laster ned lar seg komprimere noe vannvittig. Hvis filene du laster ned f.eks. består kun av 0'ere el.l. vil disse la seg komprimere slik at du faktisk får overført store mengder data selv om den faktiske hastigheten er den samme gamle. Noen nedlastingsklienter viser ikke hastigheten på datastrømmen ned, men på utpakket data du mottar. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 sjekk hastigheten din her Lenke til kommentar
Calm Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 10 mega bit, 1 megabyte men wow lixom. alt flyr ned på dc. i mens jeg skriver dette har jeg lastet ned en god del av en divx film. har foreseten ikke sjekket upload hastigheten...sjekker.....100kb. ikke så værst. 10 Mbit = 1,25 Mbyte Høres ut som det er litt for godt til å være sant. Har du testet opp mot ITavisen's Speedometer eller DinSides? Lenke til kommentar
artificial Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 alle filmene og music ect fungerer perfect. har vært borti fake filer pådc men dette er ikek det. har dette skjedd med noen andre? Lenke til kommentar
artificial Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 jeg kommer sikkert til å miste denne hastigheten når upc finner buggen men det er jo morsmot da. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg kommer sikkert til å miste denne hastigheten når upc finner buggen men det er jo morsmot da. Jeg misunner deg Lenke til kommentar
artificial Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 artig at upc kan levere 10mb linjer via cabel modem. vil sikkert ikke koste mer en 3-400kr i mnd om ett par år. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg har også vært borti at UPC sine hastigheter har endret seg plutselig. jeg har 2Mbit linje til vanlig, noe som gir meg ca 290kB/s... men en kveld gikk den nesten konstant i 400-500kB/s, og i 10minutter gikk den plutselig opp til 6MB/s. Har sjekket filene, og de er hele. Merkelig! Men den sinnsyke hastigheten på 6MB/s varte ikke lenge, men 400kB/s hadde jeg hele kvelden. Edit: må legge til at UPC hadde fiksa på serveren tidligere på dagen. Før den dagen hadde internet vært vræka i 2uker uten at de fant feil. Endret 28. desember 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 10 Mb/s er da ingenting Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kan bekrefte at det ikke er en bug, men heller en test.. upc skal øke hastigheten for å konkurere med lyse iallefall i rogaland.. så dette er nok en test for å se hva linjene tåler =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå