Lurenz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Dette har ikke noe særlig med hardware og gjøre, men jeg håper for det om at det er noen som har greie på dette, og setter av noen minutter av sin tid for å hjelpe meg Jeg har fått meg dvd-brenner til jul, men jeg har et problem som jeg ikke finner ut av. Jeg bruker Nero 6, men det ser ikke ut som at det går an å legge til subtitles noe sted der. Er det noen som vet om det går an på Nero eller om det finnes et program der jeg kan integrere subtitlelen i filmen? HÅPER virkelig at noen kan hjelpe meg! Endret 31. desember 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Les litt på www.doom9.org Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Helt rett, dette har ingenting med maskinvare å gjøre. Lettere sagt er Nero en programvare. Flytter derfor tråden over til kategori for programvare. Endrer i tillegg emnetittel fra "Ikke helt hardware-relatert, men men" til "Problemer med Nero og subtitles". Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Subtitles har ikke noe med Nero å gjøre. Når man har en dvd-plate, som man skal kopiere, så ligger det fil(er) på platen som inneholder subtitles. Man tar disse med når man kopierer, og vips har du subtitles på platen. Dersom du har en annen fil, feks en avi fil (typisk divx, komprimerte videofiler), laster man gjerne ned en fil som inneholder subtitles og i tillegg har man et program (husker ikke navnet) som aktiverer subtitles, disse ligges i samme directory som filmen. Søk litt på www.google.com etter subtitles så finner du nok noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå