Allviteren Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er det noen som vet hvor save filene til nfsu 2 legger seg? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tatt opp alt for mange ganger fra før. C:\Documents and Settings\*Din bruker*\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Prøvde å finne maååen selv, men viste eg at jeg ikke kom lenger enn :\Documents and Settings\*Din bruker*\Local Settings sikkert på grunn av at jeg har norske versjonen av windows. Vet noen hvor save-filene i norsk versjon av windows ligger? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Prøvde å finne maååen selv, men viste eg at jeg ikke kom lenger enn :\Documents and Settings\*Din bruker*\Local Settings sikkert på grunn av at jeg har norske versjonen av windows. Vet noen hvor save-filene i norsk versjon av windows ligger? dette er også tatt opp før C:\Documents and Settings\*Din bruker*\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2 husk å ta på vis skjulte filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå