Gå til innhold

Overklokke pentium M prosessor ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg råder deg til å ta en titt på Nettiketten.

Sitat:

Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?).

Hvorfor i all verden kan du ikke gå inn i BIOS?

Vet du ikke hvordan man gjør det?

Edit: 939 poster, akkurat som i Socket 939 :p :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Nei... har vært inne i den greia der du trøkker en tast før maskina starter opp helt og loader windows... er det bios? Har rota litt rundt der og kun funnet hvor stor prossessoren er etc ikke noe alternativ der jeg kan forandre på tallene som står der. Er ikke helt newbe.. bare litt når det kommer til sånt no :blush:

Lenke til kommentar

Takk for svar! Jeg har en IBM Thinkpad R51 og har ingen problemer med å komme inn i bios og fikle rundt der. Problemet ligger kort og greit i det at jeg tror ikke jeg har tilgang på selve innstillingene til cpu'en og alt det der. Har vært inne på alle valgene biosen tilbyr men ingen tilsier at jeg kan forandre på noe tall eller strøm alternativer. Jaja, det er vel noe drit Intel eller IBM har sperra regner jeg med.

Mvh AudiPowha

Lenke til kommentar
Takk for svar! Jeg har en IBM Thinkpad R51 og har ingen problemer med å komme inn i bios og fikle rundt der. Problemet ligger kort og greit i det at jeg tror ikke jeg har tilgang på selve innstillingene til cpu'en og alt det der. Har vært inne på alle valgene biosen tilbyr men ingen tilsier at jeg kan forandre på noe tall eller strøm alternativer. Jaja, det er vel noe drit Intel eller IBM har sperra regner jeg med.

Mvh AudiPowha

prøvd å oppgradere biosen!? ;)

Lenke til kommentar

Heisann! Eg har ein ecs G551. Eg har heller ikkje mulighet til å klokke i biosen, men eg kan klokke med eit program som heiter clockgen. I følge utviklerene så støtter det ikkje laptopen min og skulle låse systemet, men det skjedde altså ikkje. Min pentium 1.7 banias kjører stabilt på rundt 1.88 men vil ikkje noko særlig meir. Kan ikkje stille spenningen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...