Svulst Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! Jeg har e-mail hos tele2 og et mobilabn fra Talkmore.. lar det seg gjøre å sette opp min T630 til å motta og sende email fra denne kontoen? har søkt meg gul og grønn uten resultater.. Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Er ganske sikker på at Talkmore benytter seg av Netcoms nett. Derfor benytter du de samme serverene som Netcom har til sine kunder. Oppsettene finner du her, som forsåvidt er netcom sine oppsett. Dette gjelder for mms hos Talkmore, så da gjelder resten også hos netcom tipper jeg For å gå frem går du inn på siden, velger merke på din telefon (SE T630). Deretter velger Epost oppsettet. Så legger du inn info om eposten din. Siden du skal benytte en annen epost enn netcom, så må du velge "andre" på Epost leverandør, du vil da få opp et felt der du kan sette opp din innkommende server (pop3.c2i.net eller noe i den duren?) Endret 28. desember 2004 av Mistar Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) takk for svar! Gjorde dette, men får da opp på telefonen: "finner ikke server".. Er den Innkommende serveren den samme som jeg bruker når jeg setter opp mailen på pc'n? Endret 28. desember 2004 av Svulst Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 er det aknskje noen andre jeg kan opprette mailkonto hos som dere vet støtter det å lese den på mobil?? Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 takk for svar! Gjorde dette, men får da opp på telefonen: "finner ikke server".. Er den Innkommende serveren den samme som jeg bruker når jeg setter opp mailen på pc'n? Den innkommende server er den samme som den du bruker på pcen din ja. Utgående server vil bli satt automatisk når du sender oppsettet (den vil bli satt til smtp.netcom.no). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå