Knopfix Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har funnet deler på MPX men trenger hjelp til minne. Lurer på om dette minnet passer ut i fra det de har på MPX,tenkte på 2 stk:Minne Hvis de ikke passer blir alternativet Kingstone som koster mye,eller Twinmos som jeg har hørt ikke passer så bra sammen med 64bit,er det bare hvis man klokker de ikke passer?.Jeg skal ikke klokke,pcn skal kjøre spill,videoredigering+++ Her er delene minnet skal passe sammen til: Hovedkort Cpu Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 joda det tror jeg skal passe sammen.. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Takk for raskt svar,men hva betyr tror? :!: At du ikke vet eller at de kunne vært bedre? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Takk for raskt svar,men hva betyr tror? :!: At du ikke vet eller at de kunne vært bedre? hmm, litt dumt svart av meg. mener det passer sammen fint det. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hørt om dette minnet før,er det merke ram? Lenke til kommentar
slez Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg ville ikke kjøp den rambrikken der. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg ville ikke kjøp den rambrikken der. hvorfor ikke? vel, det er ikke akkuratt den beste men det går jo fint det. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kjøp heller to av disse eller disse. Aldri hørt om produsenten du linket til.. TwinMOS fungerer greit på AMD64. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Kingstone har CL3 mens Twinmos har CL2.5 Betyr det at Kingstone er tregere en Twinmos,mens alt skryte man hører av Kingstone betyr bedre kvalitet? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Du får TwinMOS hos Komplett.no til samme pris så du bør heller kjøpe merkeram. Du kan også titte på Corsair Value serien. Alt det du har passer sammen Rammen er en viktig del av pcen så ikke spar noe penger der. Endret 28. desember 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kingstone har CL3 mens Twinmos har CL2.5Betyr det at Kingstone er tregere en Twinmos,mens alt skryte man hører av Kingstone betyr bedre kvalitet? Du får raskere ram av Kingston også, Kingston HyperX. Men de er selvsagt dyrere, på samme måte som du betaler mer for dyre Corsair-brikker osv. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Har funnet noe fra Twinmos,tenkte på to av disse? Hvis ikke de er bra nok tenkte jeg på Corsair Value s fra Komplett. Tenkte det var greit å bestille alt fra Mpx men det er vel ikke så mye i frakt for to rambrikker fra Komplett hvis jeg bestiller derfra? Vil at minne skal drive resten av systemet mitt optimalt så jeg kjøper det som skal til.Vil heller ikke kjøpe noe unødvendig bra. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har funnet noe fra Twinmos,tenkte på to av disse?Hvis ikke de er bra nok tenkte jeg på Corsair Value s fra Komplett. Tenkte det var greit å bestille alt fra Mpx men det er vel ikke så mye i frakt for to rambrikker fra Komplett hvis jeg bestiller derfra? Vil at minne skal drive resten av systemet mitt optimalt så jeg kjøper det som skal til.Vil heller ikke kjøpe noe unødvendig bra. det er godt kjøp ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå