gamerman Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hei Når jeg ser på .avi i Media player så skjer det ofte at det kommer en rund eller firkantet fargekladd som er ca 1 -4 cm stor og det irriterer meg litt ! Har Media Player 9 og Ffdshow .....Skjer det samma i Allplayer og Video Lan Player ! Har ati radeon x800 pro , catalyst driver og altså står riktig så hva kan være galt ? EDIT : Det kommer ganske ofte og er lett å se når det er mørkt , de kommer opp og er runde , firkantede , lange og tynne som at videoen ikke henger ordentlig sammen. Er .avi eller xvid ! Endret 28. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 HeiNår jeg ser på .avi i Media player så skjer det ofte at det kommer en rund eller firkantet fargekladd som er ca 1 -4 cm stor og det irriterer meg litt ! Har Media Player 9 og Ffdshow .....Skjer det samma i Allplayer og Video Lan Player ! Har ati radeon x800 pro , catalyst driver og altså står riktig så hva kan være galt ? Mest sansylig så er det nok filmen, hvis ikke det er en dvd. Henger den seg noen ganger å? Mvh Stian_A Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hei Nei det skjer med alle filmer bare .avi men jeg installerte media player 10 og nå ser det ut som det har bedret seg helt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Skjer fortsatt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 er xvid eller avi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå