Gå til innhold

Video som viser bølgene

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ei jente i klassen min har som nick på MSN "Drar til thailand i dag :D" - gikk inn på contact information, "last seen online: 7 days, 22 hours ago"... Lurer på hvordan det går med henne... :S

Får håpe det ikke er skjedd noe med henne da :dontgetit:

Her er det bilder fra byer som er totalt utslettet. Dere som ikke fatter at så mange er omkommet, se på de bildene :ermm:

Her er det flere bilder.

Endret av magio
Lenke til kommentar
Når jeg fikk høre om bølgene lastet jeg øyeblikkelig ned en 4-5 videoer av bølgene for å se hvor massive de var.

Nå har jeg akuratt sett de og det er stygt og si det, men jeg ble faktisk ganske skuffet. Dette var jo ikke monster bølger. De var litt større enn vanlige bølger, men ikke noe særlig mer enn det.

Med mindre det lå titusenvis av turister på små egensnekrede plastikflåter direkte over jordskelvsområdet så har jeg null forståelse for at så mange har dødd. Jeg fatter det rett og slett ikke.

Hadde noen sagt at det døde en 10-20 stykker hvor av 90% var pensjonister og/eller barn under 5 år så hadde jeg skønt det.

Som sakt: Jeg mener ikke dette slemt på noen måte og jeg kondolerer til alle som har mister venner/kjente.

Du har nok bare sett for mye på amerikanske katastrofefilmer ;)

http://kroma.vg.no/player/player.php?id=1286

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har naboer som er der nede. Min far var veldig gode venner med de, og så de omtrent hver eneste dag. Det var 6 stk i den familien, og foreldren og minste datter (7) reiste ned til Khao Lak lille julaften mener jeg det var, og ingen har hørt fra de. Det sitter nå 3 gutter igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...