Br[]r Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 vet dere hvor jeg kan få tak i farget plexiglass??? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) r,28/12/2004 : 01:39] vet dere hvor jeg kan få tak i farget plexiglass??? Samme steder som du får tak på vanlig plexi. Start hos en glassmester http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...rma=glassmester Edit: Ord delings feil Endret 28. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Vet ikke om dette er galt eller rett.. men her er nummeret til en glassmester Jonas! Han er ikke så langt fra oss i nord Hvis dette strider mot forumets regler må jeg bare beklage. vil bare hjelpe.. Admins Bare fjern det hvis det blir galt! SORRY! <Nudle> Endret 28. desember 2004 av Nudle Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 tror faktisk det er imot norges lov å legge ut nr. til andre slik.. uten at han selv gjør det.. jeg ville fjenra det asap, og heller sendt det i en PM Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ikke nummer til bedrifter Ville heller gått under reglen på forumet at det ikke er lov og reklamere Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ah, trodde det var et privat nr. jeg.. uff.. *har ikke sovet i natt* Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Men det er jo ikke reklame, bare et råd.... jeg har jo ikke ingått i noen avtale med bedrifter! Jeg fjerner det nå! Unnskyld! <Nudle> Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det må da være grenser... IMO så kan dere bare legge ut nummeret. Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jada, var bare jeg som trodde at det hvar et hjem nummer.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg har alltid tatt fra konteineren foran kreativ plast jeg men nå har de fått en teit avtale med skolene så nå har de ikke noe der lenger så jeg får ta turen til glassmesteren neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå