Striderkim Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hei ! Eg vil gjerne lese tilbakemeldingar på heimeisda mi her i denne tråden. Edit: Trenger ikkje tilbakemeldinger lenger, takker for svar som eg har fått Endret 9. august 2005 av Striderkim Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ehh.. Enkel (og det mener jeg ikke på en positiv måte) Spinkel. Den blå navigatørbaren, blå? Bare bryter over til blå. Rar å se på enkelt og greit Stortsett ikke noe spesielt. Bare hvit med en blånavbar som ikke passer inn. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 - hvorfor fyller ikke menyen helt ut? bug? - teksten er malplassert. den må få mer padding til venstre for seg - jeg liker fonta i header, men ikke bildet. det blir for lyst/blast og tomt - merkelig meny. lilla? grå mouseover? Sorry, det falt ikke helt i smak. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Fryktelig, fryktelig enkel Koden var fæl. Gidder ikke gå i detalj, kan isteden bare henvise til www.htmldog.com Hvordan du har klart å skvise inn så ufattelig mange tables i hytt og pine på en så ufattelig enkel side er, for meg, et komplett mysterium Menyen var rar, passet ikke inn i det hele tatt. Også ikke optimal i forhold til lesbarhet, verken ved vanlig eller hover Pirke, pirke: "Kopirettigheter (...)" <-- er det et ord? Tror 'opphavsrett' er mer vanlig.. og er det Times New Fucking Roman jeg ser der nede?!? Endret 28. desember 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ja den var litt for simpel. Mye unødvendige greier i koden. Fyll på med lipsum og ha en god font. Det blir litt kjedelig når man legger ut en nesten tom side. Da får man ikke noe inntrykk av hvordan den blir når det fylles på med tekst, noe som burde gjøres. Hva er egentlig meningen med siden? Virker nesten som en blogg? Gjør den om til litt mere blogg format. Endret 28. desember 2004 av oleeid Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm, siden var kjedelig. Omtrent alt var grått og svart utenom den usedvanelig merkelige menyen din. Ikke var den 100% width og du hadde valgt en rar blå/lilla farge som ikke passet inn i det hele tatt. Ikke skjønte jeg va de tre blå greiene nede i høyre hjørne var heller, men det kan du forklare selv. Siden kan blir fin den, men du trenger noen opp-pussinger. Ville først fjernet den menyen. Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Takk for "positve" tilbakemeldingar, trengte kritikk ser eg ! -Enkel side: ja, den skal vere enkel å bruke. -For mangen tabeller: Er ikkje så "skilla" på området, men ka er problemet ? -kopirettigheter/opphavsrett: Skal fjernast -Menyen skal flyttast, endre farge o.s.v. -Grå mouseover: Skal bli kvit. -Font: Skal bruke verdana... Det kjem ein patch/bug fix til sida om ikkje så altfor lenge Ikke skjønte jeg va de tre blå greiene nede i høyre hjørne var heller, men det kan du forklare selv. Skomaker: Det var eit forsøk på "design", som skulle stå i stil med navigasjons-menyen Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 -For mangen tabeller: Er ikkje så "skilla" på området, men ka er problemet ? kast tabellane! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 -Font: Skal bruke verdana... Bad idea Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Feilpost. Endret 29. desember 2004 av Amlex Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 -Padding: Sett minst 20px padding-left på teksten og fyll på med litt lipsum i paragrafer, gjør det MYE lettere å få et bilde av siden - Kopirettigheter/Opphavsrett: Tro meg, det er ingenting på den siden noen gidder å rippe, synes det blir litt komisk med slike sider som påberoper seg beskyttelse av innhold skriftlig på siden (noe du også uansett har, notis eller ikke notis) - Menyen: Bruk en snillere fage og legg den helt ned mot "skyggekanten" som skiller topp og innhold, og for guds skyld, sett 100% bredde på den - Header: Prøv å bruke headeren til å sprite opp med litt farger og la denne gå helt ned til menyen. - Bakgrunn: Bruk en søt liten pixeltile på body-background for å få litt liv i siden, ble veeeeldig hvitt og klinisk nå. - Font: Tahoma eller Arial, ikke Verdana (Verdana er kanskje mest brukt, men et særdeles dårlig alternativ, akkurat som nested tables ) Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Eg skal begynne med <div> istaden for tabeller, noken som har tips om link eller eventuellt bøker eg kan lære om det ? Eg Kjem til å bruke denne tråden som oppslagsverk når eg begynner å lage ny side Endret 30. desember 2004 av kimhylderas Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du finner masse i «Oppslagsverk over artikler»-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå