Gå til innhold

tilbakemelding på hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

• Fryktelig, fryktelig enkel
  • Koden var fæl. Gidder ikke gå i detalj, kan isteden bare henvise til www.htmldog.com
  • Hvordan du har klart å skvise inn så ufattelig mange tables i hytt og pine på en så ufattelig enkel side er, for meg, et komplett mysterium
  • Menyen var rar, passet ikke inn i det hele tatt. Også ikke optimal i forhold til lesbarhet, verken ved vanlig eller hover
  • Pirke, pirke: "Kopirettigheter (...)" <-- er det et ord? :p Tror 'opphavsrett' er mer vanlig.. og er det Times New Fucking Roman jeg ser der nede?!? :ohmy:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Ja den var litt for simpel. Mye unødvendige greier i koden.

Fyll på med lipsum og ha en god font. Det blir litt kjedelig når man legger ut en nesten tom side. Da får man ikke noe inntrykk av hvordan den blir når det fylles på med tekst, noe som burde gjøres. Hva er egentlig meningen med siden? Virker nesten som en blogg? Gjør den om til litt mere blogg format.

Endret av oleeid
Lenke til kommentar

Hmm, siden var kjedelig.

Omtrent alt var grått og svart utenom den usedvanelig merkelige menyen din.

Ikke var den 100% width og du hadde valgt en rar blå/lilla farge som ikke passet inn i det hele tatt.

Ikke skjønte jeg va de tre blå greiene nede i høyre hjørne var heller, men det kan du forklare selv.

Siden kan blir fin den, men du trenger noen opp-pussinger.

Ville først fjernet den menyen.

Lenke til kommentar

Takk for "positve" tilbakemeldingar, trengte kritikk ser eg !

-Enkel side: ja, den skal vere enkel å bruke.

-For mangen tabeller: Er ikkje så "skilla" på området, men ka er problemet ?

-kopirettigheter/opphavsrett: Skal fjernast

-Menyen skal flyttast, endre farge o.s.v.

-Grå mouseover: Skal bli kvit.

-Font: Skal bruke verdana...

Det kjem ein patch/bug fix til sida om ikkje så altfor lenge ;)

Ikke skjønte jeg va de tre blå greiene nede i høyre hjørne var heller, men det kan du forklare selv.

Skomaker: Det var eit forsøk på "design", som skulle stå i stil med navigasjons-menyen

Lenke til kommentar

-Padding: Sett minst 20px padding-left på teksten og fyll på med litt lipsum i paragrafer, gjør det MYE lettere å få et bilde av siden

- Kopirettigheter/Opphavsrett: Tro meg, det er ingenting på den siden noen gidder å rippe, synes det blir litt komisk med slike sider som påberoper seg beskyttelse av innhold skriftlig på siden (noe du også uansett har, notis eller ikke notis)

- Menyen: Bruk en snillere fage og legg den helt ned mot "skyggekanten" som skiller topp og innhold, og for guds skyld, sett 100% bredde på den

- Header: Prøv å bruke headeren til å sprite opp med litt farger og la denne gå helt ned til menyen.

- Bakgrunn: Bruk en søt liten pixeltile på body-background for å få litt liv i siden, ble veeeeldig hvitt og klinisk nå.

- Font: Tahoma eller Arial, ikke Verdana (Verdana er kanskje mest brukt, men et særdeles dårlig alternativ, akkurat som nested tables ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...