avalaker Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hei Driver å lager nettside til meg sjølv. Trenger litt kritikk, sida er fortsatt under oppbygging, men eg er sopass fornøgd sjølv at no må eg ha litt innspel. There you go ! -> AVALAKER Endret 28. desember 2004 av avalaker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Veldig enkel. Vanskelig å bedømme ting som typografi og lesbarhet utifra dette Header og tilhørende titteltekst er som snytt ut av en tutorial Menyen ser fryktelig rar ut uten noe som skiller de forskjellige linkene. Fargen (både ved hover og vanlig) passet ikke inn med resten Tables-suppe og ikke-valid kode Times new roman på den teller-dingsen Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ja ser du og han andre samarbeider så da kan du jo bare se på kommentarene han har fått, de samme gjelder for deg også vil jeg tro. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ser ut som du har brukt php uten å tilpasse siden for det, ser forferdelig ut(koden altså..) Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ser fint ut den der. Det jeg ikke likte var menyen oppe. den skilte seg liksom ut av det ellers så flate designet. Kodene dine... Du har tatt en "Dasse style" - med andre ord, du har brukt tabeller. Foreslår at du bruker <Div>. (skal selv gjøre det utover...) btw: Den QK siden du har designet og kodet... er noen FF bugs i den. Lenke til kommentar
Scelus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 - De halvgjennomsiktige flakene bak logoen ser ikke bra ut. - Resten av headeren bærer kraftig preg av billige photoshop-effekter. - Sammenklemt meny, rar farge på mouseover. - Generelt rotete. - Rare og alt for fremtredende halvsirkler nede i hjørnet. - Ser ikke bra ut med en så fremtredende copyright-notis. I tillegg er det ikke nødvendig med denne notisen på norske websider, da vi automatisk er beskyttet av åndsverksloven uansett. - Besøksteller på porteføljeside? - Portfolio heter "Portefølje" på norsk. - Et mareritt av rotete tabellkode. - IKKE, IKKE bruk Dreamweavers auto-style-funksjoner. Lær deg heller CSS selv. - Du avslutter av en eller annen grunn <html>- og <body>-taggen to steder. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du kan ikke ha <html> <head> <title> <body> og doctype mer enn én gang per side. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Okay... har lært en del nytt nå etter all kritikken... noke som er veldi positivt ! Eg begynte like so godt på nytt med heile avalaker, for dersom eg skulle endre på alt som eg fekk kritikk på so hadde sida vert ny uansett hehe Så er eg på bedringens vei eller bør eg fortsette med det gamle? Ting som eg har endra på: Header og tilhørende titteltekst er som snytt ut av en tutorial Skille av dei forskjellige linkene. Tables-suppe og ikke-valid kode Times new roman er blitt til arial Tatt vekk copyright og mykje anna småteri Gamle avalaker Nye avalaker <- litt problemer med nettleseren IE (Ikkje legg vekt på ka som står på sida.. det er fortsatt ikkje ferdi) Endret 3. januar 2005 av avalaker Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 den var veldig hvit.. jeg liker ikke helt hvite sider. alt for sterk :hover i menyen. kult bilde i toppen. det til høyre i headeren så veldig rart og rotete ut. den boksen der kunne f.eks vert like bred som menyen. det samme med teksten. menyen er for mørk. den bugger en del i opera, sikkert i firefox også. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) den var veldig hvit.. jeg liker ikke helt hvite sider. alt for sterk :hover i menyen. kult bilde i toppen. det til høyre i headeren så veldig rart og rotete ut. den boksen der kunne f.eks vert like bred som menyen. det samme med teksten. menyen er for mørk. den bugger en del i opera, sikkert i firefox også. Den boksen skulle vert like breid som menyen.. den er det i firefox, det er den nettleseren eg bruker. Har litt problemer med å få det til å stemme i både firefox og IE. men skal prøve å fikse d (Har oppdatert :hover ) Endret 3. januar 2005 av avalaker Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...r%2Favalaker%2F Et godt sted å begynne! Lenke til kommentar
joffar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) mye bedre enn den gamle! Liker ikke disse prikkene foran submenyene. Ellers burde du sjekke ut hovereffekt med ett bilde, slik at du unngår lagg ved mouseover. sjekk denne lenken http://wellstyled.com/css-nopreload-rollovers.html Endret 3. januar 2005 av joffar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå