torbjn Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei. Har gått til innkjøp av et tv kort: pinnacle pctv stereo. Hvilket gratis programm kan jeg bruke for å få sett tv på datan.. gidder ikke innstallere 3000 programmer før jeg finner ett som virker.. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 kan jeg forresten få problem grunnet flatskjerm? har en kompis som fikk noe tull grunnet det... Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg vet om et program som er mye brukt blant tv-kort-brukere, det heter ChrisTV. Jeg tror ikke det er gratis, men jeg mener å huske at det er en trial-versjon tilgjengelig med så godt som alle funksjonaliteter. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm, tviler på at det fungerer... Men du kan jo alltids prøve "ATI MulitmediaCenter" www.ati.com Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ok. skal se om jeg får brukt ATI MulitmediaCenter. Men ChrisTv finnner jeg ikke noe om.. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvorfor bruker du ikke PCTV Vision? ChrisTV Lite er gratis http://www.chris-tv.com/comparison.html http://www.chris-tv.com/download.html Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Litt merkelig å "ikke finne noe om" ChrisTV. Prøv google med akkurat det nevnte emnet, og du får opp adressen som første valg; www.chris-tv.com som nevnt ovenfor. TV-kortet ditt står på listen over støttede kort der, så jeg vil anbefale det. Jeg vet at det er mye brukt blant tv-kort-brukere. Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Joda, jeg fant christv.. Men søkte med begrensing (bare i norge..) Driver og laster ned no.. kommer tilbake med resultat straks... Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hvorfor bruker du ikke PCTV Vision? Fordi jeg mangler en serial kode som skulle følge med cd`en. men det gjorde det ikke... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) ??? Skjønner ikke... Kanskje man trenger serial med nyere versjoner av programmet. Jeg bruker versjon 5.50 som du kan laste ned helt gratis her ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/pctv/ Virker OK Endret 28. desember 2004 av jokab Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ok. Da har jeg fått igang christv. dette fungerer fint (-fjernkontroll..) Skal prøve å laste ned 5.50. Men det blir over natten med denne linjen... :-P Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er det bare meg eller er kvaliteten på bildet ganske jalla i forhold til en vanlig tv? Har også pinnacle PCTV, bruker nyeste PCTV vision. Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Klingon Skrevet 28/12/2004 : 02:52 Er det bare meg eller er kvaliteten på bildet ganske jalla i forhold til en vanlig tv? Har også pinnacle PCTV, bruker nyeste PCTV vision. hos meg er bildet ganske bre. (minst like bra som på tv`en) Men har ganske dårlige kabelsignal fra før av da... Endret 28. desember 2004 av torbjn Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ett ord : dscaler Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 TheGEEK Skrevet 28/12/2004 : 03:11 ett ord : dscaler med stor fare for å virke som en skikkelig amatør.... Hva er det?... (ps. er en skikkelig amatør) :-p Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 TheGEEK Skrevet 28/12/2004 : 03:11 ett ord : dscaler med stor fare for å virke som en skikkelig amatør.... Hva er det?... (ps. er en skikkelig amatør) :-p http://deinterlace.sourceforge.net/ <-- Ikke dumt. Skal teste når jeg kommer hjem, menne usikker på om det støtter Pinnacle PCTV pro. "Supported by" linken er invalid :/ Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er det bare meg eller er kvaliteten på bildet ganske jalla i forhold til en vanlig tv?Har også pinnacle PCTV, bruker nyeste PCTV vision. I PCTV Vision (jeg har versjon 5.50) gå til Settings --> Video og i Video display velg 2 FIELDS DEINTERLACED og NOISE FILTER. Bildekvaliteten blir MYE bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå