torbjn Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei. Har gått til innkjøp av et tv kort: pinnacle pctv stereo. der skulle det følge med en serial kode. men med min flaks så var den borte. Jeg finner ikke denne på nettet heller. (hardware gikk fint å innstalere) Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre? evt. Andre program som jeg kan bruke for å se tv..? eller noen som har koden sann tilfeldigvis?... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
torbjn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) og om noen er så heldig og kan hjelpe meg. kan jeg nåes på #E-post fjernet av moderator#. Takk for hjelpen. Endret 28. desember 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Uhm, mener ingenting vondt, men er ikke dette en vag hack/crack/warez oppfordring-lookalike? Finnes gratis programvarer for å se tv på pc'en..husker bare ikke i farten. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er ikke lov å spørre etter å hjelpe med cd-key på forumet. Hvorfor ikke ta kontakt med leverandøren hvis CD-key ikke fulgte med? Stenges og redigeres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg