Gå til innhold

Finn reise til meg, tjen 200kr

chil

Anbefalte innlegg

hei vi er 4 kamerater som skulle feire nyttår en varm plass! men etter den helvetes bølga er jo alt på denne sida av afrika tatt! jeg finner i alle fall ikke noe..

så derfor gir jeg 200kr til den personen som klarer å finne fram til en reise på 2 uker til under 3k(det er ikke vanskelig men mye er utsolgt) til en eller plass nedi blant kanari øyane, teneriffe eller noe i den duren..

dvs hvis jeg klarer å få tak i biletter pga av et tips fra en av dere betaler jeg gjerne ut 200kr..:)

håper du hjelp.. takker og bukker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Star tour: 1 uke-2uker

29 Des Gran Canaria 2995 - 2995

31 Des Gran Canaria -- - 2995

28 Des Lanzarote -- - 2795

http://www.startour.no/reservation/sm/D80Datefo0.asp

Pm for kontonr her og ;)

God tur!

EDIT:Den var visst allerede foreslått :(

Ticket

Spania, Tenerife, 14 dgr 28/12 Saga * » 995,-

Sharm el sheikh, 14 dgr 31/12 Apollo Kun fly » 998,<--må finne hotell selv, men..det er moro ;)

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar

bra alternativer.. men som sagt i nærheten av canari øyane ikke egypt.. og ja de 3k var med hotell..

det er vel umulig å finne :no: , får håpe noen avbestiller eller noe

Lenke til kommentar
I Polen betaler du fort under 7 kroner for pilsen på utesteder, dessuten kan du spise for 30 kr. Hardcore.

i romania betaler du rundt 3 kroner for en halvliter (5-6 kroner på utesteder) og du kan spise for 25-30 kroner. Godt og varmt er det også, i hvert fall o msommeren.

Polen er jo et flott land det og, kanskje ikke ute på landsbygda men inni byene f.eks krakow er en veldig fin by.

Må det være med fly? I så fall kan dere svømme ned og sove på gate....blir nok under 3k

pm for kortnummer

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...