Randar Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har problemer med å få synkronisert innholdet på telefonen med pc'en! Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse dette? Jeg bruker en blåtann-dongle. Jeg får kontakt og overført filer etc. men ikke synkronisert... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Flyttes til generell mobil-kategorien Lenke til kommentar
Randar Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ingen som har hatt lignende problem med Blåtann og funnet ut hva som skal gjøres? Lenke til kommentar
power Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Prøv programmet floAt's Mobile Agent http://fma.sourceforge.net Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 På ikonet ved klokka, pilene som peker fra hverandre, har du huket av for BT sync der? Samt i kontrollpanel -->Alt. for phone monitor. åpnet den com porten BT får tildelt? Lenke til kommentar
Randar Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ehm.. nei. dette var gode tips. Skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå