Vu-caN Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Når jeg får blåskjerm i windows står det "physical memory dump ... bla bla", også oppgir den noen minneadresser. Tester jeg minnet er det ingenting feil. Hva kan dette komme av? Jeg må boote maskina og det er ingen annen vei ut av det enn reset. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvilken Windows? Står det oppgitt noen DLL, VXD e.l. filnavn der? Kan komme av mye. For mye overklokking, ustabile drivere, varme, for liten PSU etc. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hvilken Windows? Står det oppgitt noen DLL, VXD e.l. filnavn der? Kan komme av mye. For mye overklokking, ustabile drivere, varme, for liten PSU etc. Da må jeg vente til feilmeldingen kommer på nytt. Veit at det ikke er problemer med psu og varme. Driverne jeg har lagt inn er de nyeste av slaget, jeg har ikke overklokket på den maskina, og tempen ligger på litt over 40. Kan ikke huske at det var noe filnavn... men jeg skal holde ørene åpne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå