Isdas Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei Er det noen gratis editorer på "markedet"? Med complier selvfølgelig. MVH Isdas aka Erik Aasmundrud Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Prøv denne du! http://msdn.microsoft.com/visualc/whidbey/default.aspx Microsoft sin, er jo en smaksak om du liker den eller ikke, er vel en del av .NET miljøet, men brukervennlig i alle fall. Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 http://www.bloodshed.net/devcpp.html Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (ikke for å være kip, bare for at du skal få et best mulig svar) Søk på forumet! Da får du mange synspungter på hva som er "best". Lenke til kommentar
søppel Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Søk på forumet ja. Jeg bruker emacs + scons + gdb + ddd. Edit: Øh -- og jeg bruker GCC som kompiler under *nix og MinGW (som er navnet på GCC-porten under Windows) under Windows. Endret 31. desember 2004 av søppel Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg bruker vim for tida. Kansje vi rett og slett skal starte enda en "vim<emacs"/"vim>emacs" diskusjon? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bare en liten notis om terminologi: "Editor", eller tekstredigeringsprogram som det heter på norsk, er bare et tekstredigeringsprogram. Når du sier "med kompilator" (for jeg antar det var det "complier" skulle bety?) mener du egentlig et "integrert utviklingsmiljø" (engelsk: IDE: "Integrated Develoment Environment"). Forøvrig er det ikke nødvendigvis noen dum tanke å separere redigeringsprogram og kompilator. Det er heller ikke dumt å spesifisere hva slags operativsystem du bruker. Mitt svar: vim Fordi jeg fortjener det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå